achesham_1 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei har lan nå. er to stykker og får ikke netveket opp. Vi har en med xp og en med win98. de finner hvereandre men de finner ikke de mappene jeg har delt. på cs så finner de ikke hverandre heller!!!!!!!! Plz. trenger HJElP ØYEBLIKKELIG!!!:-) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 begge sletter alt nettverket de har innstalert og etter en reboot legger begge inn bare nettverks kort og tcp/ip uten forandringer da skal alt funke det er hva jeg bruker og her funker alt helt perfekt Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har du som har Win Xp lagd nettverksdiskett som du setter i den andre pc'en å installerer. Win 98 finner ikke Xp helt i nettverk uten å gjøre det. Lag en ny nettverkstilkobling og du vil til slutt få beskjed om å lage en slik diskett. Lenke til kommentar
tosken Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jupp! kjenner til problemet, er no forbanna driit, men det du kan gjøre er å enable guest accounten på XP, lage et passord på admin accounten, få han på 98 til å logge seg på 98 med samme brukernavn som adminen på XP! Hvis ikke dette phunker, kjør MSN og overfør filene! eller sett opp en enkel FTP bulletproof er bra til denslags! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 for cs: en hoster, en går inn i consolen og skriver slist, hvis det kommer frem en server der skriver han connect 1 så er alt bra :smile: Lenke til kommentar
pane Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 LOL! Lær deg å skriv uten!!!!!!!!!! Slitsomt å lese!!!!!!!!!! Skjønner du??????????? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Lagde mitt eget nettverk for et par dager siden med en switch fra smc. Farlig enkelt den nettverksdisketten. Når du er ferdig med å installere den så for å dele mapper i win9x høyreklikk på c: deling og del hdd. I xp ligger det samme sted (engelsk sharing) og del den der. Så får du se diverse. Eneste var at min gamle maskin hadde xp og hdd skal sendes til reklamasjon (røk etter ett år :sad:) (har win9x der) så den trege maskinen med xp ble da server og har alle fordeler. Synd du ikke kan stille inn på noe selv, men det er sikkert jeg som bare er dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå