sKRud Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei Jeg sitter å skriver en oppgave om hvordan ip-telefonens inntokt vil forandre fast-telefon operatørenes hverdag. Å lurte om om dere har noen linker til artikler eller lignende. Evt. hvilke syn dere har på saken. Vet at dette muligens er litt offtopic.. men dette var den eneste kategorienjeg følte dette passet best i.. På forhånd takk for alle svar. mvh morten Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg kom over denne siden et par dager siden, han beskriver i hvert fall hvordan IP-telefoni er en disruptive technology. Foreslår at du søker litt på IP teleophony og disruptive technology! Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Har sett på den ja.. Den er midt i blinken til hva jeg skriver om. Problemet er at dette er også en av de få artiklene jeg har kommet over som tar opp denne problemstillingen... Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Fant denne også, den om handler akkurat samme tema: http://virusguiden.digi.no/php/art.php?id=275200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå