CFD Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 http://www.bylan.net/ Noen som har tenkt seg ditt? Planene mine var egentlig noen andre ,men skal det endel folk ditt kan det jo bli morsomt. Også slepper jeg og kjøre 20mil (Eller mer) for og komme til et Lan.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 det var synd at det var akkurat 4-6 okt. da. for da skal vi ha et eget lite kameratlan. hadde det være senere hadde jeg kommet. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Høres jo ut som om det kan bli morsomt.. Kanskje jeg tar turen. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hmm, hvorfor har de ikke en e-mail adresse ut på siden sin. Meg og to andre har planer om og arrangere et LAN på Notodden og det hadde vert fint og hørt hvordan de løste en del problemer og hørt erfaringene demes. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Var litt kjipt at det bare var 3 dager... får jo så vidt tid til å pakke opp før du må pakke ned igjen.. :-/ Hadde hvis nok kommet det varte litt lengre. Skal ha et egen LAN selv da (kamerat LAN) så det gjør ikke så mye, men hadde vært kult med litt flere deltagere... Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg tror det kommer til og bli kjempebra. Jeg kommer i hvertfall. Bare 200kr hvis du er medlem, det er jo ganske bra. Håper flest mulig kommer det blir jo mye gøyere. Lenke til kommentar
cathan Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 09:18, skrev Bøgge Bakken:Hmm, hvorfor har de ikke en e-mail adresse ut på siden sin. Meg og to andre har planer om og arrangere et LAN på Notodden og det hadde vert fint og hørt hvordan de løste en del problemer og hørt erfaringene demes. Du kan prøve å sende en mail til [email protected] Han er presseansvarlig og han svarer deg sikkert på de spørsmålene du lurer på. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 21:31, skrev cathan:Du kan prøve å sende en mail til [email protected]Han er presseansvarlig og han svarer deg sikkert på de spørsmålene du lurer på. Takker! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Vell nå MÅ alle skjerpe seg. Ser at det er omkring 200påmeldte. Når fristen går ut i morra så er det svakt.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-09-28 10:33):Vell nå MÅ alle skjerpe seg.Ser at det er omkring 200påmeldte.Når fristen går ut i morra så er det svakt.. Det er for dyrt for meg! Dessuten var jeg på thelaunch forrige helg så siden det er så dyrt dette griene så har jeg ikke vanskelig for å avstå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå