levlex Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sony Ericsson lanserte i dag tre nye trådløse hodesett samt et håndfrisett for bilen. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 ... og håndfrienheten kan dermed være et bra alternativ om du nødvendigvis trenger å ha håndfrisettet festet på øret."Et bra alternativ om du ikke nødvendigvis trenger å ha håndfrisettet festet på øret"? Da har SE hele seks headsett med BT v2.0 ute, det ene mer imponerende enn det andre. IV835 var sprekt og HCB-100 var smart i tillegg til en imponerende tale- og standbytid. Gleder meg til en test av HCB-100. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvorfor kan ikke noen lage parede stereo-headset? To trådløse, uavhengige enheter som kan spille stereo 12 timer i strekk, uten bøyler, ledninger og faenskap... Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 HCB-100 syns jeg så spennende ut. Et godt alternativ til Supertooth 2 Supertooth 2, kanskje kanskje? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 ikke umulig det nei. fikk lyst på den med 12 timers taletid jeg lurer på vha prisen blir. forresten, jeg forsto ikke helt formfaktoren på GV435. er det slik å forstå at mikrofonen blir hengende bak øret? virker ikke som en dum løsning men jeg undres meg over hvor god lyden blir for den en snakker med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg