fettgnomen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Er det noen som veit noe mer om force feedback til 360? på alle rattene er det brukt sånn tåpelig vibration feedback, det duger jo bare ikke! Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Tror ikke Microsoft har sagt noe om force feedback støtte. Jeg forstår ikke at Microsoft ikke hadde støtte force feedback på den gamle xboxen (vet ikke om det er det på Xbox 360). De hadde jo et helt kurant ratt i MS Sidewinder force feedback for PC. Burde vært enkelt for Microsoft å bruke dette. Lenke til kommentar
spzh Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Er det noen som veit noe mer om force feedback til 360? på alle rattene er det brukt sånn tåpelig vibration feedback, det duger jo bare ikke! 5678710[/snapback] Fra intervju med Chris Lewis, visepresident for Microsoft sin europeiske hjemmeunderholdningsavdeling: PlayStation 2 er milevis foran Xbox når det gjelder ratt og lignende på grunn av skikkelig støtte for Force Feedback. Vil det bli mulig å produsere utstyr med Force Feedback til Xbox 360?- Kan ikke komme på noen grunn til at det ikke skal gå. Ellers vet jeg ikke... Dessverre. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, har lest det samme... Så hvorfor i h***** kan dem ikke lage noen skikkelige ratt? Blir skikkelig irritert! Hvis dem ikke har kommet med noen ordentlige ratt til Test Drive kommer ut, da altså.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja det hadde jaggu vert artig å spilt med slikt i PGR3, har pokker meg ikkje spilt med ratt og pedaler sida NFS Porsche 2000, det var så konge Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 leste reviewen til nyeste madcatz (trot jeg det var) rattet, der sa de noe slik som at det var et "leagal issue", men jeg trudde det var sånn at MS eide rettighetene til FF? Konsollen er iallefall helt ubrukelig til bil/fly spill OSV så sant den bare har VF. Det skal iallefall ikke være vanskelig å programere (i følge ulike utviklere) så det er nå ikke et praktisk problem. Vi burde vel få svar snart eller hva? Egentlig rart at det ikke har vært mer pes rundt dette. Om du googler det er det veldig få sider som inneholder intervjuer rundt temaet, eller klager OL, merkelig egentlig siden det (i mine øyne) er en av de største feilene med gamle boxen. Vil være en megablunder om dette ikke blir fikset på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå