Gå til innhold

Komplett Media Center i30 - Meninger?

Anbefalte innlegg

Skal muligens kjøpe denne.

Har aldri hatt en stue-pc før, hva mener dere?

314307.jpg

Alt-i-ett underholdningssystem. En Media Center PC kan spille av bilder, DVD, musikk, radio og video. Den kan vise TV, pause TV eller ta opp TV. I tillegg kommer alle vanlige PC oppgaver som CD og DVD brenning, dokumentbehandling, e-post, Internett og spill. I tillegg kan en MCPC gjerne fungere som en mediaserver som kan streame multimediainnhold til andre PCer i huset. Dual analog TV tuner, fjernkontroll og MCE tastatur følger med som standard !

Info

Hjelp

Endret av notarget
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prosessorer  Intel Celeron D 331 2.66GHz Socket LGA775, 256KB, BOXED m/vifte 

Dual DDR-minne  Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Kit w/two matched Value Select 256MB

i en pc til 12k er litt drøyt synes jeg.. Tror man får bedre HTPC til den prisen!

betaler en del for kabinette /m stash, noe jeg synes det ikke er verdt.. men det er nå mitt syn bare..

Lenke til kommentar

Selve Barebone-kabinettet koster jo 7395,- og du får med masse ekstra komponenter i denne prisen, men som espennyh poengterer er det relativt liten ytelse for pengene.

Hvis du velger deg ut et rimelig HTPC-kabinett og standardkomponenter i form av ATX/m-ATX-hovedkort og lignende, vil du få mye mer for pengene.

Det du derimot ikke får da er et litt mindre kabinett med navnet INTEL ENTERTAINMENT-tilpassede komponenter. :roll:

Edit: Komplett Media Center a20 vil gi myyye mer ytelse for pengene. Legg til trådløst nettverkskort på den, og du har tilsvarende muligheter som a30, bare en mye bedre PC. Samt at kabinettet på a20 i mine øyne er mye lekrere.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...