oslo121 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) hvorfor sier noen det er forskjell på psp og konsoll det er jo de samme banene og alt det er ikke bare en utvida versjon av fifa street1 Endret 28. februar 2006 av cresp Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 hvorfor sier noen det er forskjell på psp og konsoll det er jo de samme banene og alt det er ikke bare en utvida versjon av fifa street1 5678559[/snapback] Jeg har spilt begge versjonene nå i snart en uke, og jeg kan si at det er to helt forskjellige versjoner (som jeg skrev i en annen post her). Jeg har spilt fryktlig mye FIFA Street (eneren), og merket fort at PSP-versjonen er basert på den første utgaven. Spilte litt i stad og tror (ikke helt bombesikkert) at de faktisk er et par baner mindre på PSP-versjonen enn det var på konsollversjonen av FIFA Street. Landslag, mini games og musikken er det eneste som er nytt som jeg har lagt merke til. Noe annet du lurer på angående de spillene, så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan. Vil påstå at jeg har ganske gode kunnskaper innen for denne serien Sånn, det var nok skryting for i dag hehe Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 hvorfor sier noen det er forskjell på psp og konsoll det er jo de samme banene og alt det er ikke bare en utvida versjon av fifa street1 5678559[/snapback] Jeg har spilt begge versjonene nå i snart en uke, og jeg kan si at det er to helt forskjellige versjoner (som jeg skrev i en annen post her). Jeg har spilt fryktlig mye FIFA Street (eneren), og merket fort at PSP-versjonen er basert på den første utgaven. Spilte litt i stad og tror (ikke helt bombesikkert) at de faktisk er et par baner mindre på PSP-versjonen enn det var på konsollversjonen av FIFA Street. Landslag, mini games og musikken er det eneste som er nytt som jeg har lagt merke til. Noe annet du lurer på angående de spillene, så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan. Vil påstå at jeg har ganske gode kunnskaper innen for denne serien Sånn, det var nok skryting for i dag hehe 5678847[/snapback] hva med spillerne på landslagene da. er de de samme som eneren eller er det nye spillere? er spillerne annerledes( grafikk?, forandret utseende) eller de samme som enern? Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 hvorfor sier noen det er forskjell på psp og konsoll det er jo de samme banene og alt det er ikke bare en utvida versjon av fifa street1 5678559[/snapback] Jeg har spilt begge versjonene nå i snart en uke, og jeg kan si at det er to helt forskjellige versjoner (som jeg skrev i en annen post her). Jeg har spilt fryktlig mye FIFA Street (eneren), og merket fort at PSP-versjonen er basert på den første utgaven. Spilte litt i stad og tror (ikke helt bombesikkert) at de faktisk er et par baner mindre på PSP-versjonen enn det var på konsollversjonen av FIFA Street. Landslag, mini games og musikken er det eneste som er nytt som jeg har lagt merke til. Noe annet du lurer på angående de spillene, så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan. Vil påstå at jeg har ganske gode kunnskaper innen for denne serien Sånn, det var nok skryting for i dag hehe 5678847[/snapback] hva med spillerne på landslagene da. er de de samme som eneren eller er det nye spillere? er spillerne annerledes( grafikk?, forandret utseende) eller de samme som enern? 5679304[/snapback] det er jo samme cover og likt utseende bak. hvorfor skal det være forskjellig innhold da folk blir lurt når de kjøper det da hvis dette stemmer Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 hvorfor sier noen det er forskjell på psp og konsoll det er jo de samme banene og alt det er ikke bare en utvida versjon av fifa street1 5678559[/snapback] Jeg har spilt begge versjonene nå i snart en uke, og jeg kan si at det er to helt forskjellige versjoner (som jeg skrev i en annen post her). Jeg har spilt fryktlig mye FIFA Street (eneren), og merket fort at PSP-versjonen er basert på den første utgaven. Spilte litt i stad og tror (ikke helt bombesikkert) at de faktisk er et par baner mindre på PSP-versjonen enn det var på konsollversjonen av FIFA Street. Landslag, mini games og musikken er det eneste som er nytt som jeg har lagt merke til. Noe annet du lurer på angående de spillene, så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan. Vil påstå at jeg har ganske gode kunnskaper innen for denne serien Sånn, det var nok skryting for i dag hehe 5678847[/snapback] hva med spillerne på landslagene da. er de de samme som eneren eller er det nye spillere? er spillerne annerledes( grafikk?, forandret utseende) eller de samme som enern? 5679304[/snapback] det er jo samme cover og likt utseende bak. hvorfor skal det være forskjellig innhold da folk blir lurt når de kjøper det da hvis dette stemmer 5683476[/snapback] jeg hørte at fifa street 2 til psp er en negradert versjon av enern, med noen nye elementer betyr det at spillerne og draktene er like fra enern eller er det nytt( utseende på spillerne nye spillere i forhold til enern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå