Mattlakk Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei, er det noen som kan tryllekunster, kortkunster eller lignende her? Legg de ut her i såfall a Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Kan noen forklare dele menneske i to trikset? Det uten kiste. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg kan en tryllekunst! Hvis noen av dere setter inn 10 000 på kontoen min skal jeg få dem til å forsvinne! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Er det et sånnet triks uten kiste? Jeg så på et illusjonist show i militæret og satt 1 meter fra scenen (ja jeg var også oppe på scenen ), og der var det mange dårlige triks og noen gode, de dårligste var stikke sverd inn i kassa og dele kassa i to. De beste var når han stakk nåler inn i armen (da hadde han en eksta skinnfille over huden og blod i nåla, men det så ekte ut) og når han svelgte barberblad. Den siste har jeg ikke forstått enda, for han slapp 3 barberblad oppi et glass med pepsi og drakk alt i glasset. Så snakka han ei stund og seinere så dro han ut de barberbladane. Så det jeg lurer på er hva de barberbladene var lagd av (de i pepsien), sukker? Han kuttet også papir med de før han svelgte de. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hihi, kan en god del korttriks, men aldri i verden om jeg gidder avsløre de på dette forumet Det er de alt for gode til Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 avslør da, ikke skryt Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Nope Anbefaler å prøve. Vanvittig gøy når man begynner å få til litt mer avanserte triks en bare å dra av bunnkortet hele tiden. Selv digger jeg Derren Brown Hans videoer jeg har lært alle mine triks av. (ja, han startet som kortkunstner) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Husker det var en serie som gikk på TVNorge for et par år sida. En fyr som avslørte masse tryllekunster i detalj... hehe.. Husker ikke hva det het, og det er vel tilnærmet umulig å finne ut i dag. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Kaka. whinewhinewhine.. Avsløringer! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 scarface15, ja husker det jeg også. Het no sånn som "Den maskerte magikeren" eller no... Var morsomt det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Husker det var en serie som gikk på TVNorge for et par år sida. En fyr som avslørte masse tryllekunster i detalj... hehe.. Husker ikke hva det het, og det er vel tilnærmet umulig å finne ut i dag. 5680022[/snapback] ble ikke han fyren nesten slaktet av andre tryllekunstnere ? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 assa, ingen magiker med respketkt for seg selv avslører sine triks! dere som kan deres egene triks her må ikke finne på å avsløre de...hehe.... men den maskerte magikern husker jeg ja! kjempe program!! de bruker speil på de fleste av sine triks til opplysning Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvorfor ikke bruke ordet illusjonister heller ? Er så mye mer forklarende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå