cmi Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hallo!! Jeg skal ha et klistremerke på hver side av min moped, på bilde under ser dere hvilken farge min moped blir lakert i nå ca. og hvor merket skal stå.. Kan noen hjelpe meg? skal ha skriften i Tægge skrift, der skal det stå "Furia Power", her kan alle prøve seg... Da dette skal sendes til en som skal lage det i klistremerke. Det som er saken er og få tegnet en tegning og satt på skriften, med andre ord lage en kult tegning eller bare gjøre noe kult med skriften... la fantasien løpe! Endret 28. februar 2006 av cmi Lenke til kommentar
cmi Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Det var ikke store responsen:cry: ... ingen som vil ?? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ingen grunn til å bumpe en tråd som er 4 timer gammel i hvertfall... Grensen er 24 timer før du kan klage på lite respons... Uansett må du nok komme opp med et større bilde for at folk skal kunne se litt på størrelsesforholdet o.l... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Okey... sorry.... Skal vi se, skal se om jeg finner et større. Dere ser hvor det skal være og hvilken farge mopeden blir i Endret 28. februar 2006 av cmi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå