kaka12 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg kjøpte bulkversjonen av kortet på flexidata og jeg satt det inn og startet pcen og installerte driveren fra cden... så spillte jeg litt max payne men det kommer ikke lyd fra bakkanalene de er helt daue!!! jeg har satt inn pluggene i lydkortet sånn som det skal være svart på svart og grønn på grønn!!! det kommer ikke lyd ut av bakkkanalene for det, HVA KAN VÆRE GALT??!!(JEG HAR PRØVD MED NOEN ANDRE SPILL OGSÅ MEN DE VIRKER IKKE DA HELLER) jeg bruker logitech Z-560 4.1 men jeg kan ikke skjønne hva som er galt!!! hjeeeelp! mvh MEG Lenke til kommentar
morbo Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvis du bruker windows må du gå i kontrollpanel -> soundgreier og slå på quadrophonics eller hva det heter. Default er stereo (altså bare to høytalere). Lenke til kommentar
kaka12 Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Jeg får det ikke til og virke, hva er galt? jeg har skrudd på den funksjonen men det virker fremdeles ikke på max payne og Global Operations demo/public beta Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Har du slått av den funksjonen som gjør at z-540 gir lyd på alle kanaler når du bare har 2 kanaler? M3D? På høytalerne. Se til at det er som det skal være der også. Ellers, I don't know... :razz: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Creative har noe som heter sorround mixer som du må inn å stille på for å få det til. Hos meg er to høytalere default setting. Burde følge med kortet dette programmet (under speakers) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Creative har noe som heter sorround mixer som du må inn å stille på for å få det til. Hos meg er to høytalere default setting. Burde følge med kortet dette programmet (under speakers) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 holder meg 1 (*EN*) gang!:-P Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 DAMN! Det var multiposting! ;P Lenke til kommentar
kaka12 Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 OK! nå har jeg fått det til, det var driverne til kortet som ikke virket som de skulle... lastet ned nye fra nettet og VIPS! så virket det!!!! :smile: mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå