TST Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Siden X05 i fjor høst har det vært stille rundt Superman Returns. I dag slapp EA omsider den første traileren fra spillet. Les mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Om det der var gameplay klipp så hopper jeg ut vinduet og hyler av glede med engang. Det så fantastisk rått ut ! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det er nok like mye ingame som den madden traileren var Roboten var ganske low-poly, så den var nok ikke pussa opp, men bygningene og røyken ser ikke slik ut på bildene ihvertfall. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja har mine tvil til at EA tar seg tid til å slippe noe så detaljert. Men det er vel uten tvil at dagens hardware lett drar slik grafikk. Vi får bare håpe ! Blir uansett sikkert veldig kult. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eg holder min tru på at det ikkje var in-game ihvetfall Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det så ikke ut som en ingame-film. Men på den annen side er jeg helt sikker på at 360 klarer å lage bedre grafikk enn det vi så her. Derfor tror jeg gjerne at spillet kan komme til å se slik ut. Musikken og alt var der. Herlig! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vel det så jo kult ut og alt det der. men jeg er mer spent på hvordan gameplayet blir. Hvordan flyr du. Har du en form for slow motion. etc.....Grafikken vet jeg kommer til å bli bra. Så denne traileren ga meg lite nytt. Så pent ut da. Var litt blanding mellom real life og tegneserielooken. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Gleder meg som en unge. Men er redd jeg blir skuffet. Men den vil nå umulig bli så dårlig som Supermann spillet som ble sluppet til N64 i sin tid Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Filmen funker ikke hos meg. Tilkoblingen til gamer.no ble avvist Not FoundThe requested URL //video/gc/superman_returns/23938 was not found on this server. Endret 1. mars 2006 av CurSe Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Filmen funker ikke hos meg. Tilkoblingen til gamer.no ble avvist Not FoundThe requested URL //video/gc/superman_returns/23938 was not found on this server. 5685230[/snapback] Vi hadde tekniske problemer i går kveld, som når er rettet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg