mempex Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei Hvordan får jeg en flash objekt i html til og tilpasse seg etter web leseren? Når jeg åpner siden.swf så hjør den det av seg selv. hvordan gjør jeg det når jeg vil ha den i et html dokument? takk for all respons Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Legg til height:100% og width:100%? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Tror du kommer til å slite litt med å få det til. Men det er sikkert ikke umulig med litt javascript. Les på http://blog.deconcept.com/flashobject/ for den beste måten å legge til flash i html. Lenke til kommentar
Krissande Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 jeg har prøvd meg lit fram her, men er helt blank på html. noen som har et script som gjør dette? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kan du ikke bare bruke standard kode, og sette % bredde og høyde? <object width="70%" height="50%"> <param name="movie" value="somefilename.swf"> <embed src="somefilename.swf" width="70%" height="50%"> </embed> </object> ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå