Gå til innhold

posten knuste kabinettet mitt!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig dem pakken jeg hadde ventet lenge på... men da jeg kom hjem og fikk opnet den så så jeg at pakken hadde fått en KRAFTIG smell.

Kabinettet hadde rett og slett most. Jeg regner med at det ordner seg med posten og nettbutikken. Men det jeg er mer usikker på er om hardsiken jeg også kjøpte vil ordne seg. Hardisken virker. 0error osv...

Men en slik smell kan ikke være godt for hardsiken, kan jeg kreve å få en ny harddsikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor stor er skaden på toweret? hva slags tower er det? mini/midi/maxi?

fortell dem (butikken) at pakken ble utsett for skikkelig stygg behnadling av posten, og at du ser på det som en liten forsikring av dine data at de er med på å bytte ut hd'en også. det bør jo være posten som legger ut for hele pakken når de klarer å ødelegge den (varer og pakker er forsikret, alle som sender post er med på å betale på den "forsikringspotten"... så penger til ny hd + kab har de nok av)

Lenke til kommentar

Om harddisken var pakket sammen med kabinettet, trur jeg nok du kan få ny. Ivhertfall om kabinettet var "knust". Nettbutikken krever bare erstatning fra posten.

En ting som kan lønne seg, er å sjekke pakken på postkontoret. Om du oppdager feil, så blir det bare fyllt ut et skjema på postkontoret, hvor du overlater til butikken å ordne opp med posten. Du lar pakken være igjen, og kan bare avvente nye deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...