FLuAA Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg var en tur innom shg.no, og endel ting er GANSKE så billig, så lurte bare på de de oppgir prisene uten mva. Lenke til kommentar
rmacvest Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 hvis går inn på handelsvilkår så kan du få svaret! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Greit. Var ikke så oversiktlig må jeg si, men fant ut av det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Alle priser er inkl. 25 % moms og i Norske kroner hvor ikke annet nevnes. Prisene er kun gjeldende innen Norges grenser. Vi tar forbehold for: * valutaendringer * force majeure * leveringssvikt * avgiftsendringer * utsolgte varer og trykkfeil http://shg.no/menu/main.asp?rnd=0,7280847 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg var en tur innom shg.no, og endel ting er GANSKE så billig, så lurte bare på de de oppgir prisene uten mva. 5678266[/snapback] Ja, prisene er korrekte, bare vær obs på at de tar en del mer i frakt enn andre webshopper. (100 kroner i gebyr for å få varen inn til norge elns.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå