Skogli Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jeg ser på VG.no at Microsoft Visa kommer snart ut. Og der har e lagt inn en taskbar. Jeg driver selv Windows XP og vil ha en taskbar på høyre side av skjermen. Har widescreen så det er bare ypperlig med taskbar da. StateBar er utelukket Vil helst at den skal inneholde: - Winamp funskjoner - Hurtigknapper - MSN Messenger funksjoner - Outlook funksjoner - Tid - System informasjon På forhånd takk. Hilsen Skogli Redigert: Alltid like enkelt å skrive feil. Endret 28. februar 2006 av Skogli Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Samurize må vel være grei å bruke? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Samurize må vel være grei å bruke? 5678227[/snapback] Det ble for avansert for meg Desktop Sidebar? 5678308[/snapback] Dette her jeg prøvd før, ble ikke helt fornøyd. Men jeg skal bruke det til jeg finner noe annet Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vi er i samme båt. Jeg har også behov for en taskbar på høyre side av skjermen, men Samurize blir for avansert for meg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Vi er i samme båt. Jeg har også behov for en taskbar på høyre side av skjermen, men Samurize blir for avansert for meg. 5680715[/snapback] Jeg må si at Desktop Sidebar er meget enkelt og bra. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Ja, har akkurat installert det nå, og skal se om det duger. Endret 28. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, har akkurat installert det nå, og skal se om det duger. 5680739[/snapback] nå skal jeg installere det. Skal få det til å bli så lite som mulig, men effektivt som mulig Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jøss, det var ikke så verst egentlig. Litt uvant at det aktive vinduet blir litt krympet, men jeg liker det. Veldig oversiktlig, og fint satt opp. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Jøss, det var ikke så verst egentlig.Litt uvant at det aktive vinduet blir litt krympet, men jeg liker det. Veldig oversiktlig, og fint satt opp. 5680764[/snapback] Jeg sliter litt med å legge paneler det jeg vil ha det (hvem skal være oppe og nede) Men det kommer seg snart kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har brukt Desktop Sidebar i et halvt år nå og jeg klarer meg ikke uten. Det går fort å lære seg og man kan også laste ned flere paneler Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Har brukt Desktop Sidebar i et halvt år nå og jeg klarer meg ikke uten. Det går fort å lære seg og man kan også laste ned flere paneler 5681119[/snapback] Ja, da trur jeg skal skifte navn på denne tråden. Desktop Sidebar - Alt du trenger å vite. Hva synes dere Så skal jeg få en moderator til å slette postene her. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Nei, vær nå så snill. Får en sånn "From: Topic (sett inn tall her)" hver gang innlegget blir slettet, og det er noe så inni granskauen irriterende. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Nei, vær nå så snill.Får en sånn "From: Topic (sett inn tall her)" hver gang innlegget blir slettet, og det er noe så inni granskauen irriterende. 5681144[/snapback] Ok, da gjør vi ikke det. Men vi kan "låse" denne tråden og starte en ny? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Har lastet ned denne nå, og har også prøvd å laste ned add on'en DSShutdown. Den skal visst også fungere på XP, men det gjør den ikke hos meg. Noen som vet? Endret 28. februar 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Antageligvis XP som nekter tilgang til den XP er roten til alt vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå