stoebakk Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 CD-spilleren min streiker, så har lurt på å kjøpe en ny. Noen som vet noe om denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314876 ? Billig? Ja Stygg? Ja Men hvis det går an å ha MP3 på SD-minnebrikke eller koble til ting på USB så er det viktigere for meg. Slenge inn ei 512 MB minnebrikke og ha MP3-spiller i bilen må jo være mye mer praktisk enn å skifte CD hele dagen... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 siden dette er en budsjett spiller skal jeg ikke si så mye. Men etter som jeg leste det, ser det ut som om spilleren bare har en linjeutgang, noe du bør ta til etteretning om du skal koble til ett par forsterkere en gang i framtiden. Lenke til kommentar
TiP3X Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 IKKE kjøp ELTAX. min erfaring er at etter et par mnd så leste den ikke brente cder lenger og til slutt så leste den knapt vanlige cder.. stygg var den og:P ville heller gått for pioneers rimligste. Pioneer DEH-1800R 990 hos bilradiospes.no. da får du hvertfall spiller som funker! Lenke til kommentar
stoebakk Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Men hva så med kortleser og USB-inngang? Det var det som gjorde at jeg fattet interesse for Eltax-spilleren. Finnes det andre som har noe tilsvarende? Veldig greit å kunne ha all musikken på en minnebrikke og bare drite i CD-ene Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det at ledende merker som Alpine og Pioneer ikke har implementert dette enda er kanskje et tegn på at det er litt mer tricky en en skulle tro å lage skikkelige saker med slikt på. Bluetooth kan du imidlertid få. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det må da være helt greit i en bil som ikke er verdt å bruke 3000+ på cd-spiller.. Kunne trengt en ny cd-spiller i min bil. Forrige spilleren kosta meg tusenlappen.. Altså 1/5 av bilens verdi Det føles jo ganske bortkastet.. spesiellt når den slutter å funke etter 2 måneder Aldri mer impulskjøp på elkjøp Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Uansett behov; Kvalitet lønner seg alltid. Det varer lenger, en blir mer fornøyd og får ro i sjela Bedre på alle måter rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå