Joachim_F Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sony har nå kunngjort den komplette listen over låter som blir å finne i Singstar Rocks. Les mer Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sony har nå kunngjort den komplette listen over låter som blir å finne i Singstar Rocks. Les mer 5677989[/snapback] Håper ikke Rocks prøve å stå for Rock:/ Iallefall kor i F er Ac/Dc? Black Sabbath? Dire Straits? osv alle de gode gamle btw hvilken covergruppe er The Scorpions? sist jeg sjekket så var det Scorpions Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Queen: Don't Stop Me Now. Genialt å ha med denne.. Men er enig med Ironmann at det er mer poprock detta her. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, det var som vanleg...eit par bra songar, men for det meste søppel. Eg nektar blankt å synge til Gwen Stefani. Kay Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) OMFG.. Hvor er Guns N' Roses, AC/DC, Dire Straits og Black Sabbath? Har jeg gått glipp av noe?? Er Coldplay rock?? :!: Endret 28. februar 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 OMFG.. Hvor er Guns N' Roses, AC/DC, Dire Straits og Black Sabbath? Har jeg gått glipp av noe?? Er Coldplay rock?? :!: 5678771[/snapback] Coldplay er Ikke rock, ihvertfall ikke etter min mening.. Enig med at lista mangler noen skikkelige rocke band! Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det var vel et par artister her som er ikke verdig å bli kalt ordentlig rock. Er også feil (etter min mening) å ta med Scorpions med Winds of change. Kjempe bra sang, bra band, men en ballade. De kunne heller valgt Rock you like a hurricane. Syntes egentlig det er greit at AC/DC ikke er med her. Det er grense på hvor mange rocke band de skal sverte. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det var vel et par artister her som er ikke verdig å bli kalt ordentlig rock. Er også feil (etter min mening) å ta med Scorpions med Winds of change. Kjempe bra sang, bra band, men en ballade. De kunne heller valgt Rock you like a hurricane. Syntes egentlig det er greit at AC/DC ikke er med her. Det er grense på hvor mange rocke band de skal sverte. 5678833[/snapback] Vel når jeg tenker over det. Hvilket rocka band vil la sine sanger gå ut på ett latterlig spillserie som singstar? Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 The killers-somebody told me Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Noen bra låter og band. Men for mye ikke-rock. Burde hatt med Guns N' Roses, Foo Fighters, Audioslave etc. istedet. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 ble veldig skuffet over denne listen må jeg si. Det er såklart noen sanger som jeg ble gla for å se der, men det var mange dårlige sanger og noen som ikke tilhører i det hele tatt Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ekte rockere spiller Guitar Hero! Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ikke en eneste sang av rockestjerner som Bob Dylan og Bruce Springsteen! Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hva Gwen gjør på den listen aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg