gamerman Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hei Min ps2 har ikke symetriske svarte linjer på hver sin side. Det som er , er at jeg har helt fint bildet osv , men det er en svart linje ned på høyre side som dytter seg 3 cm ut mot venstre. Slik at det ikke er symetrisk (alias ikke noe svart). I spill som Tekken 5 så kan du stille på display , men det kan jeg ikke i f.eks Final Fantasy X. Bedre forklaring på det jeg mener Lurer på om dette er vanlig , og om evt det finnes noe jeg kan gjøre for å stille ps2`en.... Trenger dere bilde ? Endret 28. februar 2006 av gamerman Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hvorfor gidder du lage en post til om samme tema, referere til egen post, og tro at svaret dukker opp bare du lager ny post?? Stenges? Endret 28. februar 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hvorfor gidder du lage en post til om samme tema, referere til egen post, og tro at svaret dukker opp bare du lager ny post?? Stenges? 5678035[/snapback] Fordi jeg ikke kan redigere den andre posten når det allerede er svar der. Også fordi jeg var ikke klar over at det var ps2 i stedet for spillet. Men siden du gidder å svare som ikke har noe med temaet å gjøre , gidder du da å gi meg et on-topic svar ? Edit : Beklager om du følte frekkhet her , men vil så gjerne vite om dette i det hele tatt er normalt Endret 28. februar 2006 av gamerman Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (Det er bare å trykker på rediger under første innlegg. Da kan du forandre både tittel på topic og tekst) On-topic: Nei, det er ikke normalt det du opplever. Hvis din tv har en "auto"-knapp kan den muligens retter feilen da den sync-er bildet på nytt. Det er vanlig prosedyre på projektor, men jeg vet ikke om du har den fuksjonen på tv-en din. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (Det er bare å trykker på rediger under første innlegg.Da kan du forandre både tittel på topic og tekst) On-topic: Nei, det er ikke normalt det du opplever. Hvis din tv har en "auto"-knapp kan den muligens retter feilen da den sync-er bildet på nytt. Det er vanlig prosedyre på projektor, men jeg vet ikke om du har den fuksjonen på tv-en din. 5678973[/snapback] Hei Igjen Dette skjer på alle mine tv`er er det min ps2 da ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Virker som det er et kjent problem når det gjelder Ps2 slimeline silver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå