Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Skal søke sommerjobb i år også, som i fjor.. Søker "internt" i kommunen, da jeg jobbet der i fjor også.. Er nesten sikker på å få jobb, da pappa har snakket med sjefen sin (forsåvidt min sjef også) og han var positiv til at jeg kunne jobbe i sommer også.. (hadde også fått positive tilbakemeldinger om meg!) Men, jeg skulle levere noe på et papir.. Ikke fullt så formelt som en søknad med CV osv.. (leverte det i fjor) Derfor, noen som har et forslag på ca. hva jeg kan skrive ? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Spør faren din, siden du får jobben nesten via han. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Han sier jeg bare skal stikke oppom sjefen våres.. men jeg skal skrive med noe på papir til i morgen.. får vel fikse det i morgen tidlig en gang.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er vell bare å skrive en vanlig jobb-søknad? Kan droppe så mye info om deg selv som mann vanligvis ville satt på jobbsøknad, og skrive litt mer hvorfor du vil jobbe om sommern. Kan også droppe smiskinga; "Jeg vil jobbe hos dere fordi dere er så profesjonelle" osv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ditt navn Adresse Postnummer Poststed Bedriftens navn Adresse Postnummer Poststed Dato Søknad om sommerjobb 2006 Refererer til samtale med <navn>, og ønsker med dette å søke om å få jobbe hos dere sommeren 2006. Jeg ser frem til å høre fra dere. Med vennlig hilsen Ditt navn Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 leverte den på onsdag! skulle bare levere noe småtteri fordi han alltid sitter i møte, så jeg ikke får snakket med han selv ;P men det ordner seg nok! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Søke allerede nå? I fjor søkte jeg noen uker før jeg begynte jeg.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Kommunen har allerede begynt å etterlyse sommervikariater nå! så.. ja..i fjor leverte jeg også seint.. men bedre å sikre seg jobb tidlig enn og ikke få jobb i det hele tatt! de hadde forøvrig møte forrige fredag, da sjefen spurte hvilke avdelinger som hadde brukt for sommervikarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå