tommy18 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har en side som skal deles i to - venstre del skal være selve "content vinduet", mens høyre del skal være en meny (linker). Problemet er hvordan jeg skal lage det her, har hørt at tables er bannlyst, så da bør jeg vel gå for css? Er det mulig å bruke en kombinasjon av tables og css? eller skal jeg bare bruke css? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) <div id="wrap"> <div id="innhold"></div> <div id="menu"></div> </div> CSS: div#menu { width: 200px; float: left; } div#innhold { width: 600px; float: left; } div#wrap { width: 800px; } * { margin: 0 auto; padding: 0; } Edit: Menyen til høyre ja. Endret 28. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare ett lite spm, er det noen som har noen bra sider, som tar for seg css osv? Lenke til kommentar
timitim Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare ett lite spm, er det noen som har noen bra sider, som tar for seg css osv? 5679416[/snapback] Her eller her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå