Gå til innhold

chmod av en mappe på localhost


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har satt opp en locahost webserver bruker (WAMP5), men en ting jeg ikke finner ut av er hvordan jeg kan sette en mappe i root mappa til f.eks: CHMOD 666, 700 osv... Jeg prøvde å bruke FTP-program slik som jeg gjør på vanlige webservere som ikke ligger lokalt, men ute på nettet.

 

Er det noen som vet hvordan?

 

:dribble::dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har satt opp en locahost webserver bruker (WAMP5), men en ting jeg ikke finner ut av er hvordan jeg kan sette en mappe i root mappa til f.eks: CHMOD 666, 700 osv... Jeg prøvde å bruke FTP-program slik som jeg gjør på vanlige webservere som ikke ligger lokalt, men ute på nettet.

 

Er det noen som vet hvordan?

 

:dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

5677734[/snapback]

Du må jo finne den poå feks: c/documentsandsettings/lars/sidami

Så kan du chmoden :!:

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har satt opp en locahost webserver bruker (WAMP5), men en ting jeg ikke finner ut av er hvordan jeg kan sette en mappe i root mappa til f.eks: CHMOD 666, 700 osv... Jeg prøvde å bruke FTP-program slik som jeg gjør på vanlige webservere som ikke ligger lokalt, men ute på nettet.

 

Er det noen som vet hvordan?

 

:dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

5677734[/snapback]

Du må jo finne den poå feks: c/documentsandsettings/lars/sidami

Så kan du chmoden :!:

5677789[/snapback]

 

Jeg har prøvd det, men det fungerer ikke....

Lenke til kommentar

Men om han har en webserver så skal du ikke se bort ifra at det er en måte å "koble" seg til serveren gjennom ftp eller ssh. Selvom man bruker en lokal adresse skal det være likt om serveren er på pcen hans eller står en annen plass på nettet. Har ikke peiling på hvordan man chmoder en mappe ved å bruke explorer på windows.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...