Simi Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Når jeg starter maskinen kommer dette opp: NVIDIA Boot Agent, PXE-2.0 (build 082 V.1.82 Copyright © bla.bla.bla.... Copyright © bla.bla.bla........ PXE-E61: Media test failture, check cable PXE-M0F: Eciting NVIDIA Boot Agent DISK BOOT FAILTURE, INSER SYSTEM DISK AND PRESS ENTER Har prøvd å sette inn windows cden men jeg for fortsatt boot failure. Det som er merkelig er at hvis jeg starter pcen med windows disken, og har på cdrom som first boot device, unngår pcen å starte opp nvidia boot agent opplegge og klarer fint å komme inn i windows. Men det er utrolig kjedelig å måtte ha windows disken i cdromen hver gang jeg starter pcen. Dette skjedde da jeg instalerte windows for første gang på den nye raptor x som jeg nettopp fikk. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har du satt Raptor disken som første harddisk den skal starte fra? Hvis du har flere harddisker, og f.eks en lagringsharddisk står som første harddisk den skal boote fra, vil du noen ganger ikke komme inn i Windows. Harddisk prioriteringen kan du gjøre i BIOS atmed der du velger boot device. Si ifra om det funker eller ikke Lenke til kommentar
Simi Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Jepp det funka Tusen takk for hjelpen, du er en reddene engel, sitter på et stort lan å skal spille bf2 finale om et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå