MrBjoern Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg formaterte datan for noen dager siden og nå har jeg ikke lyd (sier seg vel litt selv) Jeg har driveren men vet ikke helt hvordan jeg instalerer. Lydkortet er en del av hovedkortet (Vinyl Audio 97" et eller annet.) Når jeg søker etter enheter som ikke er plug and play kompitable så finner den ingen ting. Noen som kan si meg hvordan jeg instalerer? Har cd med driver (en backupp fra før jeg formaterte) Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 når du er inne i enhetsbehandling høyreklikker du på lydkortet (det står nok et spørsmålstegn eller utropstegn eller hva det er, der som lydkortet er listet opp i enhetsbehandling) velger oppdater driver, velg avansert alternativ eller noe sånt, der det står at du selv kan finne frem til den aktuelle driveren, så må du klikke på bla gjennom og finne fram til der du har lagret driveren. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) tusen takk for tipset Endret 2. mars 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå