Gå til innhold

rallysport challenge eller hunter: the reckoning?

dennis88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd Hunter, men jeg har rundet rallisport, og der har du mange mange mange timer med toppaction. Det er et av de beste bilspillene jeg har prøvd, og det føyer seg inn i rekken sammen med de andre topptitlene, Sega GT 2002, Gran Turismo 3 og Project Gotham Racing.

Utrolig kult i multiplayer også. Meget realistisk kjørefølelse, og vanvittig bra grafikk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-20 19:32, skrev bollafeita:

rallysport er dødsbra! Noen som vet når det kommer til PC forresten?

Om et år ca. Det blir forresten ikke noe å rope hurra for, da spillet egner seg klart best på konsoll (xbox), som 90% av alle andre bilspill. Blir noe annet å nistirre på en 19" og spille med tastatur uten analoge muligheter, samt pc-høyttalere. Nevnte jeg også installering av spillet, grafikk-konfigurering og resten av pc-stuket :smile: :smile: :grin:

Lenke til kommentar

Ta det fra en som har prøvd "HUNTER"; Kjøp for all del "Rallysport Challenge". "HUNTER" er søren meg ikke noe å samle på.

okay, grafikken er fin den, men det er grenser på hvor mye du sitter å digger det pene bildet når spillbarheten suger. Rallysport er i hverfall et spill som er verdt å ha.

Det beste er å stikke bort til en spillsjappe å spørre om å få prøve Hunter og Rallysport. Svaret kommer nok av seg selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...