Dwagon Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Som i topic, jeg søker en call of duty 2 klan, som holder høy standard. info om meg nick = enemy.no Cod 1, Cod UO veteran Spilt cod2 siden det kom til Norge, anser megselv som over gjennomsnittet god. jeg setter en del krav til klan for å holde unna "jeg og min kompis klaner" klanen må ha Minst 1 egen server. Ventrilo / teamspeak. medlemmer i alderen 16+ Lenke til kommentar
fortyseven Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei! Vi vurderer å skaffe 1 til i klanen vår,vi er 5 stk fra før. Kan du ikke legge meg til i x-fire? X-fire : stig47 Hilsen =SAT=FoRtYsEvEn Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hei! Vi vurderer å skaffe 1 til i klanen vår,vi er 5 stk fra før. Kan du ikke legge meg til i x-fire? X-fire : stig47 Hilsen =SAT=FoRtYsEvEn 5678254[/snapback] Har lagt deg til nå. Offisielt søker jeg enda klan Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hvis ikke satt er av interesse kan du jo besøke vår clan! vi er en ca. 10 spillere med egen server og teamspeak, vi har medlemmer fra England, Skottland og naturligvis Norge. selv om vi startet opp som en min og mine kammerater clan er vi ikke det nålenger, siden jeg er den eneste av de som startet som fremdeles spiller. vi har vært med på en liga tidligere, man fant ut at dette ikke var noe for oss. Det eneste som gjelder er og ha det gøy! derfor er vi ikke registrert på cb e.l siden ingen av oss er så veldig gode, har vi ingen "skill" limit, så lenge du er hyggelig og spiller kamper med oss er du inne i varmen. ps! du må kunne gjøre deg forstått på engelsk! legg meg til på xfire: grimrevenger /WoV/Hevneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå