Fikseren Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Hehe :!: syns dem er artie, såå syk humor.. menne, dt må sies, dem kunne virkeli lage barnetv før i tida ja nå til dags er dt bare *fluggligogglimpoggli snuppeluppe* figurer og sånt til barnetv.. teit åsså.. Lenke til kommentar
tosama Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Pompel og pilt er skummle hele opplegget er jo sykt... å alt foregår i mørket.. :S åsså er de så opptatt av dører.... og alt skal repareres... å de sier "akkurat" alt for mye.. å som luxsus leverpostei synger og: " de er på tv for å skremme deg" ... *grøsse* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg husker knapt Pompel og Pilt. Joda, jeg husker dem jo, husker at jeg så på det, men husker ikke så mye av handlingen. Og jeg forbinder dem ikke med noe skummelt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Kule de. Har noen gamle filmer fra de. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Husker ikke så mye av Pompel og Pilt pga jeg var aldri fasinert av det.. Syntes ikke det var skummelt eller morsomt, syntes det var kjedelig rett og slett.. Kan ikke formene hva jeg syntes om dem nå, fordi jeg ikke har sett noe av det på 10-12 år så blir litt vanskelig og utale meg om min mening om dem nå... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Navnet på enkelte av episodene høres ut som filmer av den mer avkledde sorten.. "Repratørene kommer og kommer" og "Repratørene kommer igjen".. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Skikkelig ekkelt å se på. Vaktmestern er ufattelig skummel. Så på det for et par måneder siden igjen. Fortsatt skummelt, men kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå