Znoken Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har sendt Bluecom noen mailer de 3 siste månedene og de har tilgode og svare på disse...Har faktisk sendt mailene både til support og salg men ingen av de tar seg bryet med og svare...Er det andre som opplever den samme arrogansen fra Bluecom? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jeg byttet leverandør den dagen bluecom ble kjøpt opp av ventelo. Før de ble kjøpt opp (for andre gang) var de meget raske til å svare på mail etter min mening. Endret 28. februar 2006 av JKJK Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) ikke hatt noen problemer med support jeg, men ja, det er en god del som er blitt merkbart verre etter at Ventelo kom å kjøpte opp Catch. Og nå er det pitle meg ingen virkelige ISP`r (for online gaming) igjen foruten DataGuard, men de er jo avhengig av andre sin infrastruktur med mindre man bor i Oslo :| Endret 28. februar 2006 av DaChronix Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vel, jeg sendte jo mail på vegne av bedriften til bluecom/ventelo om bredbånd osv, altså at vi var interessert i å få bredbånd fra dem, den har de jo ikke svart på så... Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Virker som det er mye rot i Bluecom. Endret abonnement på januar, men trur du faen ikke at jeg fortsatt har samme gamle abonnementet på fakturaen jeg fikk forrige uke. Og ikke har de svart på mail heller. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 For å si det sånn, har sittet med 5-10 ganger så tregt nett som vi betaler for i snart et år nå! Joda de svarer på noen mails, men de de spiller dumme og går rundt grøten. Har 2.2mbps linje Med får bare 200-600kbps linje Har iptelefoni Og når jeg prøver å ringe så faller telefonen ut av samtalen etter en lite nstund, pga det elendige nettet. Så vi kommer aldri gjennom. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Samme her, sendte dem en mail den 15.12.2006 og mange purringer venter fortsatt på et fornuftig svar fra bluecom. Lenke til kommentar
torean Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Samme problemet med Catch. Går veldig lang tid før det kommer noe svar, hvis det overhodet kommer noe. Catch kjøpte opp bluecom, for så å bli oppkjøpt av Ventelo. Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 telenor er heller ikke noe bedre.... Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Gjør som meg ; skift leverandør. Måtte heldigvis vurdere å skifte leverandør når jeg flyttet nylig, og valgte Canal Digital. Ikke noe problem i det hele tatt med nettet, og supporten har vært fin. Jeg sa opp abb. med Catch i slutten av oktober, men har siden den gang fått både regning og purring, selv om jeg har ringt til kundeservice på Bluecom 4 ganger for å oppklare. Hver gang har jeg blitt lovd at alt skulle bli rettet opp i, men det skjedde altså ikke. De presterte også å sette meg over til Catchs sin fakturaavdeling kl.21 på kvelden. Der var det selvsagt ingen på jobb, men jeg fikk ikke protestert en gang før han idioten på support satte meg over. Tydelig at en del av de som jobber på support ikke bør sitte der, for å si det slik. Nå ser det endelig ut til at ting ordner seg, da jeg fikk en bekreftelse på oppsigelsen min fra Ventelo. Det tok jo bare et par måneder... ALDRI Bluecom, Ventelo eller Catch for meg mer. Litt synd, da Catch var en av de beste leverandørene på markedet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Begynner å bli skuffet jeg også. Funket fint i Bergen sentrum hvor jeg har bodd hele mitt liv. Hadde adsl2linje og alt var ok. Så flyttet jeg til "landet (les: Askøy utenfor Bergen) og her tok det evigheter før jeg ble flyttet. Jeg betaler for 6mb når jeg har gitt beskjed om at jeg bare har 2mb fordi montøren fra bravida måtte redusere hastigheten min grunnet linjelengde. Lurer på om dette kan regnes som kontraktbrudd og gi meg mulighet til å bryte de par månedene jeg har igjen med bluecom tvert over uten noe "økonomisk straff" Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Samme problemet med Catch. Går veldig lang tid før det kommer noe svar, hvis det overhodet kommer noe. Catch kjøpte opp bluecom, for så å bli oppkjøpt av Ventelo. 5677739[/snapback] ALDRI hatt noe problem med Catch i de 18-19månedene jeg hadde dem før dem ble kjøpt opp. Personlig syns jeg alt har gått nedenom og hjem etter at Ventelo tok over, bla. at større kundebase (og derav omstrukturering av routernettet deres) har ført til merkbart høyere latency så selv sitter jeg her og er irritert over Ventelo som i mine øyne ødela min beste opplevele med en ISP (Catch). Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Samme her, sendte dem en mail den 15.12.2006 og mange purringer venter fortsatt på et fornuftig svar fra bluecom. 5677727[/snapback] jaja, sendte du den 15.12.2006 så må du vell vente til nyåret i 2007? Eller ? Måtte bare. =) Lenke til kommentar
pine Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) For snau 2 uker siden ble det bestemt at kundesenteret til Bluecom skulle flyttes til Kristiansand. Var i flere aviser blant annet DN og SB. Endret 28. februar 2006 av pine Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 For snau 2 uker siden ble det bestemt at kundesenteret til Bluecom skulle flyttes til Kristiansand. 5678476[/snapback] Skal ikke ha noe og si om de flytter kundesenteret....Det er oss kunder de lever av og dermed så bør de også sette oss først og ikke ignorere oss som de gjør... Lenke til kommentar
Stream Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg sendte de en mail i november på grunn av rotet de hadde med eFaktura-utsendingene (de hadde glemt å sende de ut, og sendte i stedet ut en påminnelse med purregebyr som jeg betalte). Skrev derfor en epost hvor jeg ba om å få tilgodesett det purregebyret som jeg egentlig ikke skulle ha betalt, men har fortsatt ikke hørt noen ting. Har replyet på automailen jeg fikk et par ganger, men fortsatt helt stille fra Bluecoms side. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Znoken: i teorien skal det ikke ha noe å si, men det er jo mennesker de som sitter på kundesentre også. Og det kan jo hende at noen av de som sitter der i Sandefjord og veit at de har mista jobbene sine er litt bitre og har litt laber motivasjon... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Znoken: i teorien skal det ikke ha noe å si, men det er jo mennesker de som sitter på kundesentre også. Og det kan jo hende at noen av de som sitter der i Sandefjord og veit at de har mista jobbene sine er litt bitre og har litt laber motivasjon... 5678685[/snapback] Yepp, kan skjønne at de er bitre(de som har mistet jobben)...Motivasjonen ville ikke vært på topp hvis det var meg som hadde mistet jobben heller... Etter det jeg vet så skal vel ikke salgavdelingen legges ned og flyttes til Kristiandsand og som det står i min første post så har jeg sendt mine mailer både til Support og til salg...... Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Znoken: i teorien skal det ikke ha noe å si, men det er jo mennesker de som sitter på kundesentre også. Og det kan jo hende at noen av de som sitter der i Sandefjord og veit at de har mista jobbene sine er litt bitre og har litt laber motivasjon... 5678685[/snapback] Yepp, kan skjønne at de er bitre(de som har mistet jobben)...Motivasjonen ville ikke vært på topp hvis det var meg som hadde mistet jobben heller... Etter det jeg vet så skal vel ikke salgavdelingen legges ned og flyttes til Kristiandsand og som det står i min første post så har jeg sendt mine mailer både til Support og til salg...... 5678727[/snapback] Joda, salgsavdelingen er flyttet og de tar også sikte på å flytte hele kundesenteret i løpet av kort tid. Ventelo ønsker ikke å ha kundesenter på flere plasser, derfor må de som virkelig kan noe Sandefjord se seg om etter ny jobb... Bluecom har vært veldig bra, men nå rakner det visst litt... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Znoken: i teorien skal det ikke ha noe å si, men det er jo mennesker de som sitter på kundesentre også. Og det kan jo hende at noen av de som sitter der i Sandefjord og veit at de har mista jobbene sine er litt bitre og har litt laber motivasjon... 5678685[/snapback] Ja da virker det som alle på kunesupport har mistet jobben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå