mikaelt Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvor kan man finne 12V billader til Canon MV900? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Her finner du en. Og her er en billigere. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Finnes det ikke slik i norge da? Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Fant noen på komplett, men de kunne ikke si meg om det passet til mitt kamera. Så jeg må kontakte Canon selv, for å finne ut om noen av laderne til komplett passer. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Men jeg ser jo ikke helt problemet med å bestille en slik en fra ebay når den er så billig, den jeg linket til er jo med batteri og du kan jo sikkert finne en enda billigere uten. Alt i alt kommer det på 189,- inkl. frak rett hjem i postkassen din. Du betaler ikke moms på denne. Tipper nok at en slik i norske butikker er endel dyrere uten at jeg ska prøve å påstå noe. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Det du kan gjøre er å bestille deg en omformer for å ha liggende under setet eller noe, da lader du med vanlig ladekabel. Dette trenger heller ikke bli så dyrt Her fant jeg en til under 1 dollar og inkl. frakt kommer det på under 50 Norske kroner. Endret 28. februar 2006 av BMP Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Takk for hjelpen Kjøpte en på ebay uten batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå