ledley Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Halloen. Har et problem med cd-brenneren. Den sluttet plutselig å virke. Noen ganger får jeg beskjed om I/O device error. Har installert drivere på nytt men ingenting skjedde. Den prøver å lese cden, men går ikke. min datamaskin henger seg opp og svarer ikke. Hva er feil.....?? Mvh Ledley Lenke til kommentar
dopus Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hvis den ikke er for gammel så kan du sende den i retur/levere den i butikken du har kjøpt den i...garantisak... Det var værre med min gamle 2x plutslig en dag nekta datamaskinen min å starte...prøvde alt mulig...helt til jeg nappa ut stømmen på cdbrenneren...da ville den starte...satte jeg den i igjen...så nekta den merkelig saker...men ingenting varer evig(spesielt datadeler) Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Laseren greier ikke å lese cden. Det er et vanlig problem, enten er laseren defekt eller full av støv. Prøv rense-cd, funker ikke det er det nok dynga neste (hvis du ikke har garanit på den da). NB: Du kan prøve å bytte IDE-kabel bare for å være sikker på an det ikke er den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå