Gå til innhold

Hardware.no: Test og/eller guide til mATX og mobile prosessorer

Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Hei der kjære hw.no team! :)

Ble bare sittende nå og tenke etter å ha lest deres test av Mist sitt htpc kabinett.

Selv har jeg for det meste levd i den stasjonære verdenen og holdt min kunnskap innen atx og cpu'er til stasjonære. Men for et par uker siden skulle jeg gå til innkjøp av en laptop og måtte utvide min horisont littegrann. Og da ble jeg sittende en god stund for å sette meg inn i laptoppens verden. Og det ble ikke noe lettere av at jeg er ihuga amd fan og ikke lest så mye om pentium prosessorer. ;)

Inn under dette så kom det også grfikk løsninger til laptopper. Der var det også en god del nytt.

Nå begynner jo mATX standaren å bli mer aktuelt ettersom forbrukere nå i høyere grad ønsker å ha små, pene maksiner.

Så. Min kunnskap ble utvidet betraktlig, men det innebærte en god del jakting gjennom tester av laptopper for å skaffe meg et inntrygg av hva som var pluss/minus ved dem forskjellige komponentene. (Varme vs effekt vs pris)

Så en "guide til dvergenes IT verden" tror jeg vil bli godt motatt av lesere. :)

Og til slutt, velfortjent skryt til dere alle! hw.no er et nettsted som kommer til å ligge som en av dem første sidene jeg er innom om morgene frem til en av to skjer:

- Jeg dør

- Y3K blir en realitet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...