ilpostino Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 noen som kan avkrefte eller bekrefte om det går ann å bruke en usb-printer på windows 95? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 etter hva jeg vet støtter ikke win95 usb, så da er svaret Nei det kan du ikke... hvorfor ikke installere win98_se eller win2k? Rett meg om jeg tar feil her! :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Det skal så vidt jeg husker, ikke gå an på første utgaven, men hvis du oppgraderer til den andre utgaven; Win 95 OSR 2.1(en slags Second Edition), skal det visst være støtte for USB, trur eg. (EDIT) Fant en link om dette her.(/EDIT) Men hvis maskinen klarer det, vil jeg vel anbefale å oppgradere til 98SE ihvertfall. [ Denne Melding var redigert av: John P. på 2002-09-20 18:23 ] Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 skal prøve å oppgradere, men det er to grunner til at jeg ikke har oppgradert til win 98 se ennå: 1) er jobbens maskin, en pentium 233. blir (enda) tregere med nyere os 2) om det skjer noe under oppgradering sitter jeg med skjegget i postkassen og jobben uten kunderegister, prislister og lignende (worst case scenario) Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Bruk en WIN95C versjon eller WIN95OSR2 da er det ingen problemer med USB. Stig Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Du burde vel ta en backup av innholdet på disken uansett. Hvi det går galt da, kan det vel ihvertfall gjenopprettes. Eller? Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Mener ganske sikkert at det skal finnes drivere til eldre utgaver av win 95 for å kunne benytte seg av usb. Uansett er det vel tillatt å oppgradere til nyere win 95 versjon uten å måtte betale lisens for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå