batigoal Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei Kan noen si meg hvem av telenor og netcom som har best dekning på EDGE? Utifra dekningskart jeg har sett, virker telenor og ha best dekning, men kundeservice på Chess sier at Netcom har like bra. Stemmer dette?? Mvh Arild Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Telenor har best edge dekning. De gikkk ut for en liten stund siden og sa at omtrent hele norge skulle ha edge dekning. Hender oft jeg som har netcom ikke har edge dekning der telenor har, så det stemmer nok at telenor har mer ja. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 telenor har vel bygd ut samtlige stasjoner med edge dekning nå, slik forstod jeg det Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kartene forteller vel alt Telenor Netcom Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Denne tråden er feilpostet og blir flyttet til riktig seksjon. Da dekning er knyttet til operatøren er Operatører og tjenester riktig forumseksjon. Les mer om inndelingen av amobil-forumet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Tråd flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå