Morgan Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 hei jeg er på utkikk etter en bluetooth mus fra logitech enten laser eller optisk. skal bruke den sammen med en laptop,men synes de laptop musene som er beregnet på notebook er så små. Skal bare ha mus ikke tastatur. Er det noen som vet hva som er bluetooth mus fra logitech? mvh. Morgan Lenke til kommentar
persistent Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har sjekket med prisguiden på HW og Logitech´s hjemmesider. Ser dessverre ikke ut til at du får kun mus med Bluetooth - kun pakkeløsning med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Morgan Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 hmm.. det var kjipt. Ser at microsoft har en bluetooth mus som heter: wireless intellimouse exp bluethooth. kanskje jeg burde gå for den. noen som har erfaringer med mus fra microsoft? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jepp, har hatt 3 stk Intellimouse Explorer, optiske , men ikke blutooth. Men alle de jeg har hatt har fungert topp. Gode drivere, passe store og kjappe. Har også hatt e del Logitech, men synes at MS Int.mouse passer bedre i hånda. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Logitech Mx900 er da trådløs og med Bluetooth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå