Gå til innhold

Warcraft 3

Anbefalte innlegg

Har installert Warcraft 3 nå, men så har jeg et problem. Når jeg spiller en liten stund, låser dataen seg. Alt bare låser seg og lyden står og hakker. Eneste jeg må gjøre er å starte maskinen på nytt. Jeg har Asus Ti 4400 skjermkort, Thunderbird 1,2 og 256 mb ram, og det burde da vel holde det for det spillet.... Er det noen som vet en grunn til problemet...?? Jeg har ikke overklokket skjermkortet så det er ikke det som låser seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan egentelig ikke avinnstallere DirectX, men det finnes uoffisielle avinstallerings programmer der ute. Men jeg vil ikke anbefale det.

Et par ting jeg vil anbefale:

Sjekk om det er kommet ut en patch til spillet.

Klikk Start/Kjør/ skriv: dxdiag og trykk Enter.

Kjør de testene som er der, og se om det er en feil med DirectX på den måten.

Prøv å kjøre spillet på lavere oppløsning/mindre detaljer, for å se om det går greit da. I så fall kan det hende at spillet faktisk krever veldig mye. Nye spill nå gjør gjerne det, iallefall på 1024x768 og oppover og med 32 bits farger og alle detaljer på.

[ Denne Melding var redigert av: John P. på 2002-09-20 18:48 ]

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd å kjøre med mindre oppløsning og også endret måten lyden kjøres på. Stod på EAX, endret til dolby surround for å se om det hjalp. Det gjorde det ikke. Låste seg igjen, og en gang kom det en error; noe om at minnet ikke kunne leses.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...