DargarWhiteFang Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei! Har enndelig skaffet en DVI kabel til LCD'en min.. Plugga den mellom skjermen og skjermkortet... nada... zip... Skjermen sier at den ikke finner noe digitalt signal. Nå kjører jeg med både analog og DVI kabel i skjermen og skjermkortet, men finner ingen innstilling i driverene som "enabler" DVI... så jeg hvet virkelig ikke hva jeg burde gjøre.. Trodde det var plug and play liksom, sånn at når jeg tok bort Analog kabelen og satte dit bare DVI'en så skulle liksom skjermkortet automatisk fatte at det er DVI det skal kjøre ut... Hva gjør man om man bare har DVI liksom, om man må knote i driverene? Men, alle tips tas imot med takk. har sikkert bare dumma meg ut som vanlig, så om noen vil påpeke hva det er jeg ikke fatter denne gangen, så er det fin-fint! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det er derfor det blir kallt "plug and pray" Det skal ikke være nødvendig å slå på DVI. Prøv noen andre drivere og se om det hjelper. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 ...Det kan jeg ikke... For da kan jeg ikke lengre spille Star Wars Knights of the Old Republic 2. Har måttet hacke driverene nå, slik at jeg kan bruke "pre-dual-core-optimized" Nvidia drivere (v77.7 eller noe).. Dersom jeg bruker de seneste driverne så kan jeg ikke spille KOTOR2, at all.. noe som suger. jaja. da kjører jeg vel bare med analog fortsatt da. Ville bare teste om jeg kunne se noen forskjell på dvi vs analog på min Eizo skjerm. Sukk Takk for forsøket da iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå