CurSe Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Litt dårlig tittel, men kom ikke på noe lurt. Lurer på hva man kan koble til en xboxstikke siden det er 2 kontakter på toppen av stikken? Aldri skjønt hva det "hullet" er godt for og jeg har aldri sett noen andre benytte seg av de kontaktene. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Litt dårlig tittel, men kom ikke på noe lurt. Lurer på hva man kan koble til en xboxstikke siden det er 2 kontakter på toppen av stikken? Aldri skjønt hva det "hullet" er godt for og jeg har aldri sett noen andre benytte seg av de kontaktene. 5676773[/snapback] Aldri brukt det til no selv, men det er vel til minnekort og headset. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det stemmer. De er til minnekort og headset. Har aldri brukt dem selv da. På 360en så lurte jeg meg grønn på hvor headsettet skulle kobles (leser aldri bruksanvisninger) helt til jeg holdt i kontrolleren og så det lille rare hullet bakpå den. Føler meg litt rar med trådløskontroller med headset koblet til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå