Captain Goodvibes Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei! Skal oppgradere litt og lurer på om noen kan svare meg på følgende: Vurderer å kjøpe følgende hovedkort: Abit AW8-MAX hovedkort Socket 775 I955X Og har følgende minne fra før av: OCZ pc3200 platinum vil dette passe sammen?? Det jeg stusser på er at det minnet jeg har tilsynelatende ikke er DDR2, mens HK kun har DDR2 "slots". Flott hvis noen kan svare meg på dette, da jeg sitter og venter på å trykke på "kjøp-knappen" Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Du kan ikke bruke DDR-RAM på DDR2-hovedkort (eller omvendt). Lenke til kommentar
Captain Goodvibes Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Ok, da har jeg bestemt meg for å forsøke å få solgt det minnet jeg hadde fra før av og har bestilt nevnte hovedkort og denne type ram: OCZ DDR2 2048MB Dual Channel Gold Noen som har formeninger om hvorvidt dette vil kunne ha noen konflikter? Ut fra alt jeg kan se skal det passe perfekt sammen, men hvis noen har dårlige erfaringer er det flott hvis jeg får høre om dette før jeg begynner monteringen Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå