oPeq Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hei, jeg har tenkt å lage en enkel hjemmeside, og trenger anbefaling av program. Jeg har en hjemmeside, som man får med telenor/online.no, som har 100Mb lagringskapasitet. Jeg kan lite (men litt) om HTML-koder, og lærer hvordan slikt fungerer ganske raskt. Kom også med noen gode guider. Endret 28. februar 2006 av oPeq Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Bruke Dreamweaver... Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Bør jeg bruke HTML/CSS/PHP, eller hva? Hva er forskjellene? - kort. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 html står for formateringen css står for stylingen php er programmeringen (server side) og, ja. lær deg alle tre (tar vanligvis litt tid da, men begynn på xhtml og css) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 trodde dreamwaver kostet litt jeg da Vis man har planer om og bruke noen tusen på et programm så er det jo greit, men vis du skal ha noe billigere kan du jo bruke notepad 2(gratis og enkelt, ps google it) Da lærer du kodene raskt og du har bedre kontroll på sidene. Bare husk og lagre som php, html, css osv isteden for txt Av guider kan du prøve w3schools Du lærer en del der. Håper dette hjalp deg litt Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Notepad 2 - Ingen over, ingen ved siden av. Gratis er det også. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 htmldog.com - ingen slår HTMLhunden når det gjelder enkelt og godt oppslagsverk i HTML/CSS Skal du ha siden hos telenor online, har du ingen grunn til å lære deg PHP, siden de ikke har støtte for det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 www.275mb.com Er et veldig bra sted med php støtte + mye mer som du kanskje burde prøve ut:D Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 NVU bruker jeg , gratis og enkel for xhtml og css. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå