tommy_89 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hei Har planer om å invistere i et nytt kabinett og vannkjøling. Kabinettet jeg skal har tenkt og kjøpe er ett Thermaltake Kandalf Planen er å få alt av vannkjøling inni kabinettet. Har sett på to sett fra Thermaltake: - Thermaltake BigWater 745 - Thermaltake BigWater 735 Maskinen skal stå på 24/7 så jeg er avhengi at vannkjølingsettet er til å stole på (og at det er stille! sover 3 meter i fra pcèn!), har tenkt mest på de to kjølingsettene over men vist noen vet om noen kjølingsett som er bedre til ca samme pris, så si i fra! Hvilket sett synes der jeg bør gå for? Det skal kjøle AMD X2 4200+ @ 2,4Ghz og nVidia 7800GTX Endret 27. februar 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ekstremt mange har hatt problemer med Thermaltake sine Bigwater sett, nå er det der riktignok helt nye sett men ser ut som at de bruker samme vannblokk! Jeg har selv hatt bigwater kjørende i et par månder og må si det bråkte ganske mye, spesielt pumpa var irriterende. Jeg ville aldri ha satt inn et Bigwater sett i en pc med X2 og 7800GTX! Ta heller en titt på MIST Economy vannkjølingssett, Dual rad. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eller hvorfor ikke legge i litt ekstra å bygge sitt eget? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Da blir det ikke noe TT Bigwater vannkjøling i allfall. Har lest i "Den store TT BigWater threaden" tråden, så ser at mange har fått problemer Tror dere jeg vil få bra temps med MIST Economy Dual rad da? Og er det stillegående? Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Pumpa er ihvertfall stillegående! Hvis du har råd så burde du heller sette sammen et sett selv og ta med en BlackIce Extreme radiator, radiator er vel det viktigste når det kommer til tempen og jeg tror en slik BlackIce Extreme radiator er verdt de ekstra kronene! Endret 28. februar 2006 av Peterkj Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Vil man merke stor forskjell fra en single radiator med en 120mm vifte og en dual med to 120mm vifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå