minotir Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisann. Skulle gjerne likt og visst hvordan man skifter IP adresse på routeren eller adsl boksen jeg. Mvh. Sindre Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvis du kunne være litt mer spesifik hadde det vært fint, da blir det enklere for andre å hjelpe. Hva skal du skifte ipadresse på? Selve routeren eller ADSL modemet eller på WAN adressen? -MortenGj Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ip-adressen som iSP gir deg eller IP adressen på noe av nettverksutstyre ditt? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 jeg tipper det er routeren jeg skulle ha skiftet på Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Dette avhenger av hvem som er din ISP. For de fleste pleier det å fungere å ganske enkelt koble modemet fra telefonkontakten, f.eks. over natta. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 har prøvd det. finnes ikke noen annen måte da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 har prøvd det. finnes ikke noen annen måte da? 5677878[/snapback] røsk ut strømmen på routeren. hvis du ikke har fast IP, så funker det. ihvertfall her. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Regner med at det er den offisielle adressen (wan-adressen) du snakker om. Denne adressen blir vel tildelt via en eller annen form for DHCP-protokoll som antakelig har en lease time som gjør at du ikke får ny adresse før du har vært av nettet en god stund og noen andre har "snappet" adressen "din". Dersom du har tilgang til routeren finnes det gjerne en mulighet for å release/renew'e adressen, men ofte får du samme adresse igjen. Noen god grunn til at du må ha ny adresse? Endret 28. februar 2006 av Pengu Lenke til kommentar
minotir Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) virker ikke og restarte routeren. Endret 2. mars 2006 av minotir Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 virker ikke og restarte routeren. Grunnen til dette er fordi jeg ble IP banna fra et forum (nå blir sikkert denne posten stengt.. ) 5689302[/snapback] Les reglene du. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 ingen som vet noe? kan jeg ringe på nettleverandør og be de endre ip ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Legg inn proxy i nettleseren så har du ny ip.. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 bruker proxy nå, men d blir da så treigt :S Lenke til kommentar
minotir Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) For å finne nye, oppdaterte proxyer kan du laste ned "Proxy Switcher Standard". Der har du mulighet for å laste ned proxyer fra flere sider, og teste proxyene, så du finner ut om de fungerer eller ikke. Endret 3. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå