Spaz Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har tatt ett oppdrag for han bilmekanikeren som holder til under broen (dere vet sikkert hvem jeg mener) Jeg har fått i oppdrag å banke opp en diger fyr utenfor en kafe som heter "The Black Cat" Problemet er at jeg bare har 10 av 100 igjen av helse. Er det noen steder i byen der jeg kan få "påfyll"? Jeg har ikke lyst til å jukse med å bruke udødelighet. Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 dette er jo litt feigt , men bare prøv å bank han du. jeg gikk bort til han, slo han og sirklet rundt han mens jeg slo. han fikk ingen sjanse til å slå meg, så jeg mistet ikke noe liv. og han er ikke så tøff som det virker som han er. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Takk for tipset. Jeg skal prøve det. Problemet er bare at hvis han får inn 2-3 slag på meg så er jeg død Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei! Hvis du tar en tur innom han bilmekanikeren så er det et skap på veggen med rødt kors. Der er det helse. Hvis jeg husker riktig er skapet på venstre hånd når du går inn hovedinngangen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 jeg tror jeg tapte under 10 på han fyren. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har nå klart oppdraget ved hjelp av "sirkle rundt mens jeg slår" metoden :smile: Han jeg banka ble temmelig forvirret :smile: Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg skjøt han i hode...da gav han seg :smile: Merkelig nok, døde han ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå