Tim Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei Micen fungerte perfekt uten støy helt til jeg byttet hovedkort og formaterte. Etter dette er det en forferdelig bakgrunnsduring konstant i samme volum hele tiden. Den låter som når du tar en høyttaler kabel inntil metall. Høres ut som et sikringsskap med 50.000 volt... Microfonen fungerer fint på alle andre pcer. Hvis jeg setter inn foreksempel headset i mic inngangen fungerer disse også fint, ikke noe during! Hva kan det være? Jeg har prøvd å installere drivere på nytt, men til ingen nytte! Bruker Audigy 2 ZS og har et EPOX Nforce 4 Ultra hovedkort. Har også prøvd å sette lydkortet i en annen pci slot. Uten at det ble noe forskjell.. HJELP!? TIm Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er ikke noen stor guru på omerådet, men sjekk om hovedkortet har integrert lydkort. Sjekk i så fall at dette er "Disabled" i BIOS menyen. Det hender at det oppstår problemer på grunn av dette. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Er ikke noen stor guru på omerådet, men sjekk om hovedkortet har integrert lydkort. Sjekk i så fall at dette er "Disabled" i BIOS menyen. Det hender at det oppstår problemer på grunn av dette. 5682028[/snapback] Det har jeg også prøvd ja.. En kompis som sa at det kunne være en slags "boost" funksjon som sto på, men finner ingen boost noe sted. Så dette gjelder sikkert bare hvis man bruker WIndows driverne på andre lydkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå