Gå til innhold

Støv filter og redusering av luftmengde!

The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Etter en stund er det viktig å skifte/rense støvfilteret da mye støv på utsiden vil redusere airflow'en.

Jeg har hatt et thermaltake shark kabinett ei ganske god stund nå og det har filter i fronten. For et par dager siden tok jeg meg bryet med å fjerne fronten og rense filteret. Det var helt fult av støv og når jeg hadde renset det resulterte dette i at system-tempen sank 1-2 grader.

Lenke til kommentar

Perverst.. :hmm: Nylonstrømper har jeg gode erfaring med ja! Men CFMreduseringa kommer jo ann på om du har en forran eller bak vifta. Har du den over inntaket gjør det nok ikke så mye forskjell. Fest strømpa med noen skruer eller no epox og rens den med en gammel tannbørste en gang hver uke eller andre uke eller no.

Men uansett så må du huske på at en liten CFMreduksjon er ikke noe i forhold til å fjerne støv fra et kabinett! ;)

Lenke til kommentar
Etter en stund er det viktig å skifte/rense støvfilteret da mye støv på utsiden vil redusere airflow'en.

Jeg har hatt et thermaltake shark kabinett ei ganske god stund nå og det har filter i fronten. For et par dager siden tok jeg meg bryet med å fjerne fronten og rense filteret. Det var helt fult av støv og når jeg hadde renset det resulterte dette i at system-tempen sank 1-2 grader.

5678210[/snapback]

hvordan får du tilgang til vifte forran på thermaltake shark kabinettet? har samma selv, og skulle gjerne ha renset..

takker

Lenke til kommentar

Veldig mange gode svar her.

Tror heller jeg ville filtrert med en seilduk enn å ha støv i kabinettet.

Støv i kjøleribber er evig mye verre enn noe redusert luftgjennomstrømning pga filtere.

Og som nevnt i en annen post,nylonstrømper til damer er suverene som filtere.

Wildthing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...