Gå til innhold

Hente frem slettede filer.

Anbefalte innlegg

Ved eit uhell sletta eg alle filmene som eg hadde på PCen. Hadde rippet inn alle filmene som eg har, på grunn av at de ikkje skal bli ødelagte. Noko som har lønt seg.

Men no har eg sletta de totalt ved å holde inne Shift knappen mens du trukker delete knappen. Det blir det samme som å slette fra papirkurven.

Har lest at det skal gå an å få frem igjen filene på ein eller anna måte.. nokon som kan noko om dette?

Takker for alle mulige svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette går fullt ann!

Bare inntil en viss størrelse så begynner de slettede filene å bli borte..

Så når man slette filene fra papirkurven så ligger de fortsatt på pcen, man kan også bruke programmer til å grave opp dette..

Jeg kjøpte et blad(om pc) på flyplassen som jeg leste litt på flyet, husker at det stod akkurat om dette du spør om. Kan sitere derfra i morgen, da jeg tar en tidlig kveld idag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

GetDataBack fra http://www.runtime.org/ har reddet meg et par ganger. Et veldig bra program, men det koster litt. Pass på at du velger rett versjon med tanke på FAT eller NTFS filsystem du vil redde.

Du må også unngå å skrive til hardisken før du har reddet alle filene du vil ha. Dette gjelder uansett program du bruker for data-recovery.

Det finnes flere gratis alternativer, men jeg vet ikke hvor bra de er eller hva de heter.

mvh.

Valentino

Lenke til kommentar
GetDataBack fra http://www.runtime.org/ har reddet meg et par ganger. Et veldig bra program, men det koster litt. Pass på at du velger rett versjon med tanke på FAT eller NTFS filsystem du vil redde.

Du må også unngå å skrive til hardisken før du har reddet alle filene du vil ha. Dette gjelder uansett program du bruker for data-recovery.

Det finnes flere gratis alternativer, men jeg vet ikke hvor bra de er eller hva de heter.

mvh.

Valentino

5777596[/snapback]

Dette programmet har reddet meg et par ganger også.. Verdt pengene, tror jeg betalte 8-900kr for det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...