AYHJA-eier Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har satt opp raid for en liten stund siden. En ting er at jeg ikke er fornøyd med ytelsen, men noe annet er at etter at jeg tok i bruk raid, har jeg fått mye feil i lyden når jeg f.eks. spiller musikk, blar i mapper, og når windows introen kommer. Det er forferdelig irriterende. Feilene er blant annet skurring, hakking osv. Det er forøvrig lite problemer med lyden når diskene ikke jobber, og WinAmp 3 har ikke dette problemet (bare 2.xx). Lurer også på hvorfor windows nekter å oppdatere raid-driverne. Får forresten bare 19000 poeng i sisoft sandra (treigere enn min gamle 45GB ibm), skulle vel ha lagt rundt 35000. Får nesten 800 på HDD score i PC mark 2002, men vet ikke om det er bra eller dårlig.. HK bios 6.00PG (skal være nyeste) HPT370 bios 2.0.1024 (skal også være nyeste) Hardware står under Lenke til kommentar
jall| Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 har du prøvd å legge inn HPT370 driverene som følger med hovedkortet? når det kjøres raid, bør du bruke 2 kabler til 2 harddisker.. funker bedre ja Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Ja, har prøvd både de som følger med hovedkortet og de som Windows legger inn automatisk, men de som følger med hovedkortet kan ikke brukes (bare w2k og NT4). Prøvde å legge inn w2k driveren under windows installeringen, men systemet hang seg da det stod Starting windows. Har forresten Win XP, og det er Raid 0 det dreier seg om. Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Hjelp! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: AYHJA-eier skrev (2002-09-21 13:07):Hjelp! Har du sett og prøvd denne driver til raiden din.http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...2F+HPT37XBios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå