Gå til innhold

kommentar av nytt oppsett på forum.


Anbefalte innlegg

Trolig kraftig feilplassert, men jeg tror meldingen kommer fram til de som bryr seg uansett!

 

det forslaget jeg så, med frames virket faktisk ganske uoversiktlig. Bl.a. fordi fargevalg/bakgrunnsvalg gjorde det ubehagelig ((win-)standard.) i tillegg så mener jeg at det dere har nå er veldig bra.

 

det dere kunne ha gjort måtte være å ta utgangspt i det dere har (meget bra! selv om alderen ikke er det som taler for :wink: ) og LEGGE TIL frames i applet-stil. Dessverre har jeg selv dårlige erfaringer med applets; de har lett for å ødelegge segselv..... :sad:

 

håper dette kan på en eller annen måte bidra til et fortsatt bra, -eller bedre, forum!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


sjanten skrev (2001-12-05 19:27):

Trolig kraftig feilplassert, men jeg tror meldingen kommer fram til de som bryr seg uansett!


 

Joda, i de fleste tilfeller vil en eller annen få det med seg :smile:

 

Quote:


det forslaget jeg så, med frames virket faktisk ganske uoversiktlig. Bl.a. fordi fargevalg/bakgrunnsvalg gjorde det ubehagelig ((win-)standard.) i tillegg så mener jeg at det dere har nå er veldig bra.


 

Ja, vi har ikke lagt inn noen farger her enda. Så menyen til høyre og hovedsiden til venstre sklir lett over i hverandre.

Når det kommer til funksjonalitet mener jeg imidlertid at den nye frames-løsningen er overlegen den "gamle". Jeg er aldri i tvil hvilken av de to "utgavene" jeg skal bruke...

 

Quote:


LEGGE TIL frames i applet-stil. Dessverre har jeg selv dårlige erfaringer med applets; de har lett for å ødelegge segselv.....


 

Liker ikke applets. Det gjør heller ikke nettlesere i alt for stor grad. Mao. jeg foretrekker server-side skript.

 

For de som har lyst til å prøve ut frames-varianten av forumet kan de ta en tur til http://forum.hardware.no/frames , og logge på med vanlig brukernavn/passord.

Denne løsningen bruker samme database, så du vil verken finne mer eller mindre diskusjoner der, men du vil finne mange interessante funksjonaliteter. Blant annet kan du selv bestemme hvilke grupper du vil lese, og systemet husker hvilke meldinger du har lest (på en _skikkelig_ måte).

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...