Gå til innhold

"More than meets the eye" kommer sommeren 2007

Dotten

Hvilken forventninger har du til filmen?  

406 stemmer

1. 1. Hvilken forventninger har du til filmen?

• [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      156
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      75
    • [IMG]http://intraforum.hardware.no/style_emoticons/default/hmm.gif[/IMG]
      78
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      63
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Access Hollywood behind the scenes her! Verdt å få med seg, dem kjører en animert storyboard på en liten skjerm på slutten....

huh.JPG

6624105[/snapback]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEII!

ok var bare storyboard :p

Biker Mice var bare en ræva kopi av Teenagemutant ninja turtals

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Er flere måneder siden Steven Spielberg sa de skulle lage både 6 og 7 transformersfilmer, så det er intet nytt i at de ønsker oppfølgere. Noe som er bra, men det er jo avhengig om den første blir en finansiell suksess, for ikke å snakke om det blir en god film.

Lenke til kommentar

Huff... jeg har så høye forventninger til den filmen her at jeg nesten er redd for å se den. Det er så mye som kan gå galt, så mange idealer forvridd og forandra. Alt fra transform-lyden til utseende, stemmer og storyline.

Til dere transformers-freaker med mp3-støtte på deres mobiltelefoner. Her er meldingslyden over alle meldingslyder. :thumbs:

transformsound.mp3

Lenke til kommentar

(har ikke lest hele tråden så mye av det jeg poster er garantert repitisjon av noe andre har postet)

ah, transformers. har noen av dem i kjellern ja. i heller dårlig tilstand desverre. men en ting som var morsomt var at jeg hadde en egen evne til å forstå hvordan disse greiene skulle vris på osv for å skifte form. har til og med en av dem variantene som hadde noe sånt som 6 former, og den dag i dag vil jeg banne på at jeg husker hvordan det gjøres for alle former :p

fant forresten en poserbar (bøybare albuer og knær++) starscream i en leketøysbutikk for en tid siden. snakker om å få flashback til barndommen. mest sinnsyke var størrelsen på figuren, og at den også kunne anta jetflyformen!

angående musene, om jeg kjenner historien rett så kom de faktisk ut før turtles, men slo aldri an til samme grad. og når en snakker om turtles, det kommer vist en cgi-film med dem.

eneste som mangler nå er at noen jager opp thundercats...

Lenke til kommentar

Jepp. Eller Teenage mutant hero turtles som de også ble kalt flere steder. Tegneserien kom på tv første gang i slutten av 1987, sammen med de første lekene (i 84 var det kun bladet som kom).

I motsetning til Transformers som har fått rævva tegneserier i det siste, så har turtles faktisk fått en ganske bra nyversjon på tv-skjermen.

Lenke til kommentar

skulle nok være mye lik den ja. gjetter meg til at det dem gjør er å trekke inn snuten i brystet når han skifter form, noe som skulle gi omtrent samme utseende men samtidig gi snutebil ;)

blir vel litt som med spider-man filmene, kreativ frihet.

<- er vist harry som ender opp som han kompisen der i film 3. undres på hvordan kostymet blir seende ut. men dette er en mental avsporing, tilbake til transformers.

forresten, jeg er glad dem ikke gikk for tanks-megatron med dem horna. værste jeg har sett på år og dag.

hmm, megatron som jagerfly. han har vært pistol og tanks, galvatron har vel vært kanon. kobler jagerfly til starscream (som jeg likte tolkningen av i energon av en eller annen grunn. helt greit serie forresten, men ikke den beste varianten).

Lenke til kommentar
skulle nok være mye lik den ja. gjetter meg til at det dem gjør er å trekke inn snuten i brystet når han skifter form, noe som skulle gi omtrent samme utseende men samtidig gi snutebil ;)

blir vel litt som med spider-man filmene, kreativ frihet.

<- er vist harry som ender opp som han kompisen der i film 3. undres på hvordan kostymet blir seende ut. men dette er en mental avsporing, tilbake til transformers.

forresten, jeg er glad dem ikke gikk for tanks-megatron med dem horna. værste jeg har sett på år og dag.

hmm, megatron som jagerfly. han har vært pistol og tanks, galvatron har vel vært kanon. kobler jagerfly til starscream (som jeg likte tolkningen av i energon av en eller annen grunn. helt greit serie forresten, men ikke den beste varianten).

6689859[/snapback]

han blir verrken hobgoblin eller greengoblin II (er GGII han egentlig blir)

GG2.jpg

mer minimal enn farens sine klær

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...