Gå til innhold

"More than meets the eye" kommer sommeren 2007

Dotten

Hvilken forventninger har du til filmen?  

406 stemmer

1. 1. Hvilken forventninger har du til filmen?

• [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      156
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      75
    • [IMG]http://intraforum.hardware.no/style_emoticons/default/hmm.gif[/IMG]
      78
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      63
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og jeg vet nå hvorofr bumblebee ikke er en VW

6452175[/snapback]

Lyst å dele den infoen med oss mindre opplyste? :p

6452398[/snapback]

VW trakk seg ut, nekter Hasbro å bruke deres model som billeke (vil ikke ha den assoiert med krigsleker)

Lenke til kommentar

Bilde av Bumblebee som er lekket ut:

du glemte å nevne hvorfor de ikke vil ha deres biler assosiert med krigsmaskiner.....

pga jøder som overlevde  krigens som ble brukt som slaver på VW sine fabrikker...

6452641[/snapback]

Visste jeg ikke. Jeg tenkte mer på det at de vistnok lagde mange av Nazi Tysklands krigsmaskiner under WWII

post-15355-1152310604_thumb.jpg

Lenke til kommentar

og jeg vet nå hvorofr bumblebee ikke er en VW

6452175[/snapback]

Lyst å dele den infoen med oss mindre opplyste? :p

6452398[/snapback]

VW trakk seg ut, nekter Hasbro å bruke deres model som billeke (vil ikke ha den assoiert med krigsleker)

6452620[/snapback]

Herregud så barnslig det er da..

Lenke til kommentar

tverrt imot...

hele historien på engelsk...

When the Alternators/Binaltech line of hyper-realistic Transformers was being developed, fan favorite Bumblebee was to be recreated as a new Volkswagen Beetle, according to prototype art in "The Transformers Binaltech & TF Collection Complete Guide".

According to Hasbro designer Aaron Archer at "The Official Transformers Collectors Convention" (or OTFCC) '03, Volkswagen had refused to license an Alternator Bumblebee. Volkswagen refused to license the car, however, supposedly due to the warlike nature of the Transformers. Since VW was hit hard in 2002 by a lawsuit by holocaust victims for their involvement in WWII (as a German manufacturer), VW is understandably reluctant to have its name tied to anything that could be considered a war machine. Hasbro had agreed to not give Bumblebee a gun, however, the prototype shot given to Volkswagen still had the gun present. Volkswagen were unaware that the picture was a prototype and they rejected the idea

This explains why the Bumblebee Altmode does not exist as a New VW Beetle and instead as other form cars beyond the old VW Beetle model.

Lenke til kommentar

Måtte komme, Optimus Prime i "vehicle" modus er ute på nettet.

Nyheten fra Ain't it cool news og selvet bildet finner du her:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

RealOptimusTruck.jpg

Dem sier at fargene ikke er 100% sikker enda. Ligner på Prime Laser G2 model enn Prime fra G1 serien :(

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Optimus Prime må være rød. Han skal ikke ha noe Harry ungdomspreg a la Grease.

Kan tilgi at de ikke har G1 utseendet, selv om den er å foretrekke. Men jeg håper bare de lar Cullen få jobben som stemmen til optimus.

Men noe sier meg at sluttproduktet i liten grad vil minne om G1.

Jaja, det eneste jeg ønsker er at filmen gjør det bra nok til å få en oppfølger med Dinobots. Grimlock eier alle :cool:

Lenke til kommentar

For meg vil Altid optimus være en Flatnose ...

og han har ALDRI hatt flammer.. han har altid hvert rød med blå detaljer!

(og chrome/sølv grill)

jeg tror ikke det er Optimus....

for det første så stemmer det bare ikke .. og for det andre.. ikke glem at når de annonserte filmen så det det en Flatnose der..

comic-con-2005-optimus-prime-under-wraps-20050714113125257.jpg

ikke glem at det er 2 små video snutt fra sett som viser bla skuespillerene i action (og en Transformer)

og en annen som viser Bay i action (og en transformer..)

http://www.superherohype.com/news/transfor...ews.php?id=4489

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Jeg er enig Kebab_GUD. Optimus er og forblir flatnose. Han var min første transformers leke og er og forblir den kuleste leken jeg noensinne har hatt, sammen med Snarl og Grimlock.

Får sommerfugler i magen bare med tanken på det. Jeg vil ha en filmatisering av G1, hverken mer eller mindre. Det var det de sa de skulle bygge det hele rundt, er redd Bay gir f... og lager noe helt nytt.

Blir som å lage Spiderman, men gi han 8 armer og en gul drakt.

Frykter han gjør robotene til rene roboter, uten sjel, særegne holdninger eller originale karakterer. Dette er levende skapninger i robotkropp, det håper jeg ikke han roter med. Går jo rykter om at enkelte transformerser er regelrett stumme. Jeg gir pokker i menneskene, i tegneserien var det Spike og faren man brydde seg om, ellers var det kun transformersene.

Er redd menneskene skal få fokus, mens transformersene blir mer sekundært. Jeg vil se det fra transformers synspunkt, ikke en militær tulling som løper rundt.

Lenke til kommentar

etter slik jeg har forstått det .. så blir det sånn at Desepticons angriper jorden .. mens Autobots prøver å beskytte og amerikanerene ser på alle som fiende.. så autobots må kamuflere seg og være litt skult..

eller så tar Bay en Burton .. som du sier :p

Lenke til kommentar
Måtte bare poste i denne tråden da jeg har hatt min avatar veldig lenge. Ellers så er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente. Håper tolkningen av tegneserien blir sukessfull som Ringenes Herre filmene ble fra bok til film :).

Telcontar

6492314[/snapback]

Neimen der var en det er lenge siden jeg har hørt fra :)

Ellers, så spørs det hva de egentlig tolker. Det skulle være mye G1 og med litt nytt, men så langt er det lite som minner om G1. Men får håpe filmen blir neste sommers store overaskelse i kamp med Spiderman 3, Pirates of the caribbean 3 og Shrek 3.

Så langt er Megatron et fly, Optimus Prime har snute og Bumblebee er en Camaro..

Ellers, en leke jeg bare MÅ få tak i; Optimus Prime 20 års jubileumsversjon;

post-15355-1152914711_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...