Gå til innhold

"More than meets the eye" kommer sommeren 2007

Dotten

Hvilken forventninger har du til filmen?  

406 stemmer

1. 1. Hvilken forventninger har du til filmen?

• [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      156
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      75
    • [IMG]http://intraforum.hardware.no/style_emoticons/default/hmm.gif[/IMG]
      78
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      63
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, som jeg har lyst til å se denne filmen! Har litt flaks, så jeg greier å få med med Transformers dagen før jeg dimmer, altså 4. juli. Kinosalen her i Bardufoss er ikke verden beste, men jeg få i alle fall sett filmen ved første mulighet og benyttet meg av rabatten for soldater ;)

Lenke til kommentar

Fantastisk underholdning! Jeg hadde aldri trodd at en film basert på leketøy ville kunne gi meg slik en herlig berg-og-dal-bane opplevelse! Jeg fikk gjentatte ganger gåsehud av CGI-en, scoren og ikke minst de lekre, velgjorte og fargekorrigerte Michael Bay-signatur shotsene. Med litt govilje flirte jeg til og med av de til tider litt småtørre teenage/PG13-replikkene. Har vel egentlig aldri sett en så givende ren underholdningsfilm før.

EDIT: Så Die Hard i går, og jepp, inntrykket har virkelig bleknet etter jeg så Transformers.

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
Dette er 2 ting som GARRANT! vil skje i denne filmen

1: den amerikanske presidenten vil holde en tale rett før det "store slaget"

2: den kvinnlige hovedrollekjærringa vil følge det siste slaget fra et kontrollrom..

Ok

1: Ikke presidenten....... Forsvarsministeren

2: Jeg ble faktisk sjokkert.. Ja hu kjørte vekk, men hu kom tilbake! HVA?!?!

Og jeg må si.. hvorfor innihælvete kunne de ikke bare byttet ut Bumblebee med Hot Rod? eller bare gjøre Bumblebee om til en litenbil, slik han egentlig er..

Lenke til kommentar

Og jeg må si.. hvorfor innihælvete kunne de ikke bare byttet ut Bumblebee med Hot Rod? eller bare gjøre Bumblebee om til en litenbil, slik han egentlig er..

8972982[/snapback]

Fordi denne filmen er en adapsjon. Filmen bygger på transformers, den er ingen tro kopi.

Madammen ble forresten forelsket i Bumblebee. Jeg fikk litt sjokk over at hun likte filmen såpass mye. Selv min bror digget den, men det var vel fordi de klarte å få det meste av sambandskommunikasjonen til militæret riktig (med noen få unntak). For oss sambandsfolk i marinen så legger man merke til slik :ph34r:

Filmen hadde mange slående likheter med;

(relativt store spoilere her)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Independence Day. Invasjon og myndighetene hadde allerede flere år i forveien anskaffet seg "testsubjekt" (megatron/romskipet i ID), samt morse ble brukt til å kommunisere. Men det gjorde så absolutt ingenting. Fantastisk film.
Lenke til kommentar
EDIT: Så Die Hard i går, og jepp, inntrykket har virkelig bleknet etter jeg så Transformers.

8972905[/snapback]

Jeg var ferdig med den en time før jeg så Transformers og den er så og si borte fra radaren min alt, med et lite unntak av Maggi Q :love:

Fy faen for en film av Michael Bay, jeg har nesten ikke ord hvor moro dette var, satt og gliste fra øre til øre i 2 timer og 20 minutter (gjør det faktis ennå for å si det sånn)

Edit:

Oppfølger: Ja takk...

Når: Er det mulig å få en i morgen :yes:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Oioioi, jeg tror jeg må holde meg borte fra denne tråden inntil jeg får sett filmen selv. Blir så forferdelig misunnelig på dere som har sett den allerede, og jeg blir ikke akkurat mindre misunnelig av å høre om og om igjen om hvor fantastisk den er!

Lenke til kommentar

så den på før-premiere igår...

STEIKE så bra den var! levde opp til mine såpass høye forventninger 100% Die hard som jeg så på onsdag bleknet rimelig mye i forhold ja :)

går så langt som å si at dette er årets beste film sålangt :) tett fulgt av 300.

Lenke til kommentar

Det er noe av det tøffeste jeg har sett. Hadde gåsehud flere ganger. Jeg så den i går og den har liksom ikke sunket helt inn ennå. Litt vemodig er det også. Har jo ventet på denne filmen i noen år og nå er det over. Regner med at det kommer minst 2 oppfølgere, men det blir liksom ikke det samme.

Lenke til kommentar
Regner med at det kommer minst 2 oppfølgere, men det blir liksom ikke det samme.

8976151[/snapback]

Stemmer det, det blir bedre. Vi slipper alle introdusjonene av folk og roboter og kan bare gå rett på all moroa :)

Så lenge Bay kommer tilbake selvfølgelig, noe jeg tror ikke blir noe stort problem.

Lenke til kommentar
Er det ikke 4. juli den skal komme? Så på IMDb at den hadde release 2. juli.

8976282[/snapback]

Det folka her har sett er før-premiere...

Så faktisk Transformers for andre gang i dag! Senere så jeg Die Hard 4 som var grei, men den greide ikke å matche Transformers. Anbefales for de som ønsker action, TF fan eller ikke, se den!

Btw, TF 2 skal ha fått grøntlys...lover bra :D

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Har nettopp kommet hjem fra Kino :D Aller helst ville jeg bare snu i døren og se den en gang til. Minst en gang til.

Sist jeg koste meg så mye på kino var Batman Begins, men dette slår alt. (og til dere som kommer trekkende med ting som Ringenes Herre og denslags nå, så har jeg to ord: Optimus Prime!)

Kun et lite minus:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Litt kjedelig at, med unntak av en, så har ikke decepticonsene noen særlige personlige særtrekk. Synes også at enkelte av decepticonsene ser litt for like ut (samme farge og oppbygging), slik at det ikke er åpenbart å skille dem fra hverandre når kampene blir intense.

Kom dere på kino!

Sp+

Lenke til kommentar

17 timer og 21 minutter (and counting)...

Har kost meg med Transformers - The Movie og en del episoder fra Sesong 1 ikveld, samtidig som jeg har sitti og transformert Optimus'en min frem og tilbake.

Takker til dere som har vært så hensynsfulle og sette ting i spoilere (nei, jeg har ikke trykt på dem). Jo mer jeg leser i den tråden her jo mer gleder jeg meg til å få satt meg ned i setet. Dette blir heeelt konge.

Nå er det bare 17 timer og 17 minutter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...