Gå til innhold

"More than meets the eye" kommer sommeren 2007

Dotten

Hvilken forventninger har du til filmen?  

406 stemmer

1. 1. Hvilken forventninger har du til filmen?

• [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      156
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      75
    • [IMG]http://intraforum.hardware.no/style_emoticons/default/hmm.gif[/IMG]
      78
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      63
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe, av en eller annen grunn så var ikke den reaksjonen akkurat overaskende :wee:

Det som hadde set teit ut var den scenen der med kun et jævla skjold rundt kjeften. Scenen er helt klart bedre med bevegelig lipper fremfor et visir foran trynet.

Lenke til kommentar

Fokk heller!

Så trailern og greit nok, er med på at litt "artistisk nytenkning" er på sin plass i ny og ned, men når de begynner å kødder med storien så går det for langt.

Har ikke lest noe spoiler stuff men det har kommet fram av denne tråden at "arken" ikke er med og en hel del andre ting som ikke er i lodd med den originale storien. Bør vel her nevne at jeg er eier av hver eneste tegneserie den gangen de kom ut (Ikke det nye vaset) og jeg blir meget skuffet over alle ting som viker fra originalen.

/offtopic

Ta for eksempel Demonen og Elektra filmene. Han digre duden som prlvde å kværke Elektra i filmen hennes ("Stone") oprinnelig var "hvit ninja" (My name is Stone, they can't hurt me!) og var på samme team som stick. Nok et eksempel på grusing av original storiene.

/-Offtopic

Er enig i at det er en viss fare for røya står i kontrollrommet mens den farlige kampen pågår etterfulgt av et likfølge med et visst stars'n stripes flagg vaier i vinden og resten av yankee hero complex mølet kan ødelegge.... Se på Der Untergang for faen! masse Nazibiler der^^ ser ikke helt problemet med å bruke ei bobble i Transformers som er rein fiction da. Fy VW!

Vil til slutt bare si at de av dere som var skikkelig fans leste biografiene av alle figurene i tegneserien. Der bl.a. svakhetene listet opp og det var kun 2 som stod oppført uten svakheter^^ Galvatron (Etter å ha blitt pimpa opp av unicron og (trommevirvel)...... Rodimus Prime (ex. hot rod). Sorry folkens, Optimus fikk grisebak av Galvatron :cry: mens Rodimus Prime redda dagen :thumbup:

I alle fall, kinotur blir det.

Lenke til kommentar

Hei, alle sammen!

Mitt navn er Are, og jeg er en journalist bosatt i Oslo. Jeg er også en stor fan av så godt som alle actiontegneseriene som gikk på åttitallet. MASK, He-Man og Transformers står høyst.

I forbindelse med slippet av Transformers har jeg tenkt å lage en større fotoreportasje med historie, bilder og sitater fra gamle fans. Hvorfor Transformers, hva er bra med 80-tallsseriene kontra dagens barne-TV, hvor viktig er den nye fimen... Den type ting.

Jeg ser at det er nok av folk med peiling her inne, og jeg lurer på om noen av dere bor i Oslo, og kunne hatt lyst til å bidra.

Jeg er først og fremst på jakt etter folk med leketøysamling, helst G1 og aller helst med Optimus Prime. Finnes det et nettverk med flere fans/samlere ville det vært topp. Jeg er tilknyttet Aftenposten, og saken er tenkt trykket der, eller i et magasin ala Mann, ViMenn eller et helgebilag.

Er du interessert, eller kjenner du noen som kunne tenke seg å være med så ta kontakt på denne tråden, eller på [email protected]

Hilsen Are :thumbup:

post-127878-1177156386_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Høres bra ut Arne! Er av 86-klassen og digger Transformers som bare det. Tror nok det er noen eldre karer her som faktisk husker mer fra den perioden. Dessverre ble samlingen min av Transformers gitt bort for lenge siden :( Anyways, har startet opp smått, har G1 DVD'r ses. 1-4 og en Decepticon T-skjorte

Er litt små interessert, men du finner nok en sterkere kandidat tenker jeg.

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Hehe, synd jeg ikke bor i Oslo :wee:

Men så er de gode gamle G1 lekene mine borte vekk. Min gamle far sendte ca 100 transformerser som jeg hadde på dynga. :realmad:

Men jeg har nå begynt å spare opp igjen, men det er ikke akkurat billige å by på om man skal ha gode gamle transformers fra G1. Jeg gleder meg til å lese artikkelen, får gi beskjed her når den kommer på trykk.

Det skal ikke akkurat være vanskelig å forklare hvorfor Transformers m.m er så mye bedre enn Pokemon og annet som sendes i dag.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg vet ikke om dere andre har sett det, men IMDb skriver at Hugo Weaving har stemmen til Megatron. Synes med det første at dette kunne høres passende ut, men jeg lurer litt på om han greier å få fram slemmheten Frank Welker tilførte Megatron i G1.

Edit: Jess, sånn går det når man tydeligvis bruker feil søkeord når man skal sjekke opp om det er nevnt før...

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...